mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Sitter her å håper og venter,men blir like skuffet hver gang jeg titter innom nettbanken..Men jeg tenker sånn at har jeg dem ikke så bruker jeg dem ikke,men så deilg det hadde vært å kunne fått dem før helga;-)
mamman til M&M Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 nope, sjekker hver time jeg nå:) hehe....søren og, jeg og vil ha penger...snufs...
mamman til M&M Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 dytter denne jeg....flere fra f,stad her eller ????
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Må si at jeg venter jeg også,men tror ikke jeg trenger å holde pusten for å få dem idag..hehe..
Go i magen Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Øssia her og har heller ikke fårr penger, men gleder meg fortsatt over feriepengene jeg da ......deeeeilig!
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 Trodde faktisk fredrikstad skulle være tidlig ute,men ikke idag.er ikke det typisk da;-)Og ihvertfall når vi sitter å "vente" på dem;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå