Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Nå har vi bestemt oss for å forlate storbyen...Men hvor? Jessheim og o mrådet rundt har ikke så gale priser, men hvordan er det å bo her? Noen som vet? Andre steder noen kan anbefale som er veldig barnevennlig? Takk takk!
3b@rn Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Hei! Jeg bor i "omegn", uten at jeg vil spesifisere mer. Det er helt flott å bo på Øvre Romerike. Greie boligpriser, gode forbindelser til Oslo og barnevennlig så det holder. Lite snobbete miljøer også, noe jeg synes er viktig. Lykke til i boligjakten!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 bor ikke på jessheim men i nittedal. trives veldig godt her. og det er ganske sentralt. kort vei til, oslo, strømmen, lillestrøm, lørenskog, grardermoen og jessheim. bruker ca 20 min til alle stedene. men det er fint på jessheim og. vært mye der. bodde i eidsvoll før og da var jeg mye og handla og sånn på jessheim. det har blitt noen fester der oppigjennom.. men det er jo noen år siden. hehe. det er jo ikke sååå langt unna byen heller egentlig. motorveien rett ned det. går fort egentlig.. lykke til med boligkjøp da=)
Shabby Cheap Chic Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg bor heller ikke på jessheim men 10 min nord for jessheim er flott å bo her. gode forbindelser til gardermoen og oslo.. har det man trenger her å selv om det er på landet.. har vokst opp her selv og jeg trives kjempebra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå