ZamZam Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Er det noen som skal noe spennede? Jeg skal pakke litt mer av flyttelasset, vaske huset ( trengs sårt etter en uke med fire barn og fire tonn med sand på gårdsplassen... ) Handle litt ting som jeg ikke har greie på... I kveld skal det bare være meg og mine barn så vi skal kose oss og forhåpentligvis legge oss tidlig slik at jeg får litt etterlengtet søvn...
katlinka Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Skal ikke noe spennende, men svarer lell; skal ikke gjøre noen verdens ting. Skikkelig slappe dager i det siste. Gleder meg til å lage middag iallefall; skal prøve en oppskrift noen kom med her inne her om dagen. Neste uke blir mer hektisk, da skal vi begynne å flytte... gleder meg!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Skal kjøre eldstemann til mamma og pappa, han skal være der til vi kommer hjem fra Tallinn. Så går nok hele dagen til det.
haater husarbeid Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hadde store planer om å jobbe i hagen, men i dag regner det. Så det blir vel litt støvsuging evt en liten dupp (minsten sov dårlig i natt). Mulig en tur til byen for diverse innkjøp til huset (skal pusse opp for skattepengene)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Ingenting spennende.. Vaske litt klær, støvsuge, rydde det jeg ikke rydda igår.. Mulig kommer mamma og pappa en tur, hvis ikke drar vi til svigers..
ZamZam Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 åååå hørtes deilig ut å bare slappe av... Dert kan jeg gjøre når jeg er feridg med pakkingen og får orden på bygge prosjektet *gleder meg vilt* Kos deg masse!!!!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 I dag skal vi gi bud på en leilighet -igjen =) Håper ingen byr over denne gangen da. Også skal jeg kjøpe regntrekk til vogna til poden... Men det spruteregner nå, så det ser ut som vi må spurte til butikken så fort det blir litt opphold..
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Skal i begravelse.. Så nå må jeg dra.. Kjedelig, har ikke møtt hun skal begraves og heller ikke resten av slekta hennes, bare foreldra til sambo da.. Er farmora hans som er død..
katlinka Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Hehe.. ja, du kan glede deg til å få slappa av Jeg gleder meg bare noe sinnsykt til å få større plass og...tatatataaaaa: oppvaskmaskin!! Kos deg du også
trøndermamma Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Ikke særlig spennende det jeg skal nei........sitter på jobben nå (kontor), og når jeg er ferdig her kl 15.00 så skal jeg dra videre på jobb nr 2 (butikk)! Sånn er det når en ikke får noen stor stilling noe sted, da må en ta det ekstra en får:( Skal jobbe i morgen også, men på søndag skal jeg på teater og se min datter spille! Det gleder jeg meg til, for hun har øvd og øvd:)
Holly❄️ Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Skal "underholde" ungene frem til klokka blir 4, da må jeg hente søstra mi som kommer på besøk. lurer på hva som har skjedd i natt, for gutten vår er helt turbo... løpt frem og tilbake her,og tatt helt av! (Slitsomt for ei tobarnsmor med jernmangelanemi) Men, men... Resten av kvelden er uvisst... håper bare jeg får litt alenetid med mannen min, vært bare stress den siste tiden, så det skal bli godt:)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 tja skal på jobb da.. begynner kl 14. men jeg gleder meg for jeg trives sååå godt.=) slutter kl 9 og da skal jeg hjem og slappe av før jeg skal på jobb i morgen tidlig kl 9.
m-mamma Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Rydder og vasker og driver med sånne morgensysler mens lillegutt tar morgenduppen sin ute i vogna. Hører vinden i babycallen, så han sover nok godt nedi der. Så får vi besøk av bestevenninna mi til lunsj. Skal lage litt salat til oss snart. I kveld skal jeg på jentekveld med grillmat og rødvin. Deilig dag til tross for dårlig vær!
* 5 om dagen * Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 prøve å rydde litt, også skal jeg forberede meg til i kveld...ta en glansvask og slikt...skal ut å feire 5 års bryllupsdag i dag...synd det er blitt dårlig vær her i dag...
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 Skal snart på hytta =0) har fri i dag bare koser oss så kommer snart pappa og elsk da drar vi dit =0)
cennetgirl&lillesnupp Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 Vi skal ned å se på dragbåtfestivalen her i Moss. Toget går kl 17 og da går alle de bedriftene som skal ro utkledd i tog gjennom byen og ned i kanalen. det toget må vi se! Men det regner da, så blir nok ikke så lenge for å se på de som ror! Synd det er siste året det er det.... Men vi har gledet oss lenge til det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå