Lillegullet130707 Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hehe... Blir smårar jeg... Trodde sex var med på å fremskynde fødsel jeg... http://www.adressa.no/forbruker/sexogsamliv/article686752.ece
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 no blir det ingen adgang her altså...
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Det er vel selve orgasmen som er med på å sette igang fødselen ettersom jeg har hørt da.. Og det er jo ikke værre enn å "hoppe av i svingen" hehe:) Hvis man blir nøden da:)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Det var jo ikke akkurat mange kvinner med i undersøkelsen da..og det kan faktisk være tilfeldig! Hvorfor i all verden anbefaller jordmødre som sender hjem folk fra føden at man kan ha sex for å få fortgang på ting? Hvis man er moden da.. Så jeg tror ikke de som hadde sex i undersøkelsen var noe moden jeg.. Skal man gi et så sikkert svar bør minst et par tusen delta i undersøkelsen! Tenk hvor mange her inne som sier sex hjelper!! Har trua på at sex hjelper jeg, men så lenge man er moden..
Utålmodig fødeklar♥J07, G11♥ Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Hæ, skjønner ingenting jeg..trodde prostaglandin var det stoffet de hadde i de pillene de gir for igangsetting jeg.. Å jeg som har hatt sex hver kveld i 5 dager nå...herlig:(
Mammaen til Noah Aleksander Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 de kjæm no med noe ting heile tia,blir jo skikkelig forvirra...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Vel.. jeg hadde sex 7 dager etter termin, og da gikk det 1 1/2 døgn til snuppa var ute... Sammenheng eller ikke, det vet ikke jeg. Men det ble sagt dengang at det er samme stoffet i sæden som i igangsettingspillene...
Jeenie Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Det sies jo at de som er sexuelt aktive på slutten av svangerskapet sjeldnere går over tiden enn de som ikke har sex...
SusyQ Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 ..."hevder" forskere ved Ohio State University i Columbus. ....De -93- høygravide kvinnene som deltok i studien. Dette faller ikke akkurat i kategorien seriøs medisinsk forskning.
Pooos PoPpEkLaR :) Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Jeg vil ikke tro det!!!!!!!!!!! Jeg har planer om å forføre min kjære i kveld...har ingen planer om å holde meg unna sex i såå mange uker (2uker til termin og 6uker renselse)!!! Jeg mistet litt motet jeg nå...er liksom litt hyggelig at sex kan sette i gang fødsel...gjorde det på meg forrige gang, to dager før termin. (nei det var IKKE tilfeldig.. De kan bevise hva de vil, men jeg LIKER å tro at sex setter igang fødsel..dermed basta..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå