Ine:) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg reiser på sommerferie i dag og jeg vil derfor ønske dere alle en god og fruktbar sommer! Etter et kjelleropphold siden mandag er jeg nå veldig klar for en laaang og avslappende sommerferie. Det har vært hektiske tider på jobb de siste månedene med mye overtidsjobbing, noe som trolig ikke har vært de beste forholdene for en liten spire. Kanskje er det rolige, varme og lyse dager som skal til for at spiren skal sitte? Nå skal jeg bare nyte livet og mannen min, og håper inderlig at jeg kan rapportere om gode nyheter når jeg er tilbake! En god og fruktbar sommer til dere alle! Klem fra
Dolly Duck Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 En strålende sommer ønskes til deg og dine også! Kos deg både her og der... Så snakkes vi etter hvert! Stor klem fra meg =)
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 God sommer ! Håper å se deg tilbake med gode nyheter )
*lillerosin* Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Ønsker deg glade, lykkelige og fruktfare sommeruker! Og til høsten satser vi på mange gladnyheter her inne. God sommer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå