fleXibel Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Vaska gulvet på Stua Kjøkkenet Badet soverommet gang og wc skal vaske x-antall klesvask (tja....2-3kanskje..) tørke støv OG SÅ skal jeg nyte helga...mellom vaktene mine på eldresenteret
hostogharkheledagenlang Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 har støvesugd hele huset og vasket gulvet i ditto rom, vasket do og dusj, tørke støv skal jeg vente med til i ettermiddag for det vil gjerne lillemann være med på. Burde ha vasket vinduer, men det regner, heldigvis. Vaske klær(altfor stor haug) sukk skulle ønske den kunne gå ned i kjelleren selv.
suseduse Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 må vaske bad, pluss rydde litt, vaske klær(aldri en dag uten), også rydde litt videre... blæh.. giddaslaus i dag...
**brumlemor** Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 var ferdig med helgevasken i går, jippi - i dag er det bare innkjøp av mat til helga som gjennstår. God helg allesammen....
haater husarbeid Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Vaskemaskinen står og går og det gjør oppvaskmaskinen også. Skal støvsuge over huset her. Vasket hele huset grundig på onsdag, så det gjør jeg ikke i dag. Ellers er det bare rydding og å vaske over kjøkkenbenkene som gjenstår.
ape Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 jeg blir med... Har bare vært å kjøpt nye vaskemidler og kluter...og satt på vaskemaskin og oppvaskmaskin...da begynner jeg nå
lenej :o) Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 eg å de klarsynte på dib har leita ting her i huset, så det eg har funnet fram til nå er masse støv... så eg må vaske litt, sånn bak kommoder å tv-bord, nederst i klesskapet på gjesterommet å sånnt... så skal eg handle inn litt til i kveld, for vi skal bort, å barnevakten, jonah sin gudfar, skal jo ha litt godt å tygge på når han passe jonah ellers skal eg prøve å få gjort ting ute idag.. sage, male å kansje klippe plen... ikke så lett med en baby da... kan jo vente til imårra, da pappaen også er hjemme...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 En maskin står og går, lagt sammend et som hang oppe.. Skal gi klumpen litt mat, så skal jeg støvsuge..
ape Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Da har jeg støvsugd 1 og 2 etasje vaska bad 1 og 2 etasje tørket støv 1 og 2 etasje vasket gulv hengt opp klær tømt oppvaskmaskin Nå får jeg sifte på sengene, så får det holde for i dag. Rent og pent her nå
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Lagt sammen tøy Vasket og hengt opp 2 maskiner Rydda kjøkkenet Koka flasker Rydda stua Støvsuga Ordna oppvaskmaskina og satt på den Nå er det snart bleie-skift Ordne tøyet på badet når sambo har våknet...
2blå og ?? i magen Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Jeg har lagt sammen en god del klær, + der er enda en haug som venter .. Vasket begge bada, 2 soverom, loftstue, stue, kjøkken og gang. Skal sette på en vaskemaskin snart.. Synes jeg har vært kjempe flink i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå