Holly❄️ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Og hva ellers skal man gjøre for og fjerne sminken?? Stå og gnikke og gni til øyene faller av?? Aldri skjønt d der jeg..
*Kleopatra Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Jeg bruker bomullspads med øyesminkefjerner, og så ansiktsrens og vann etterpå. Føler ikke jeg får av øyesminken med de serviettene, og så blir det ei sånn såpehinne på ansiktet.
Gjest_1001 Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Jeg bruker bommull med vann og litt babyolje på ;-) Det fungerer veldig bra. Til øynene har jeg en egen spesiell maskara fra Kanebo. Den "flasser" av (detter av i flak) om du vasker deg med reint vann som er over 38 grader mener jeg... hehe, har vannet litt varmere enn pisselunkent...
Holly❄️ Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Jeg bruker servietten først, og så vasker jeg ansiktet med vann etterpå. Ikke et spor med sminke igjen:) Og føler meg helt ren.. er avhengig av og vaske med vann etterpå, ellers blir d som du sier, en såpehinne i ansiktet....
Gjest_1001 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Kan forresten ikke bruke sminkeservietter eller sminkefjerning for da ser jeg ut som en prengt tomat i ansiktet... Kan ikke engang bruke vanlig dusjsåpe i ansiktet uten å bli rød...
Luca Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Og jeg bruker geniale 38o fra Kanebo så slipper jeg å gni noe som helst:-) Bare lunkent vann og en rens av huden, fordi jeg fortjener det:-)
Luca Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 Men kjære deg, du bruker da vel ikke dusjsåpe i ansiktet?? Da kan du jo like godt kjøre på med Zalo nesten da jo...ikke bra.-)
Gjest_1001 Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 hva skal man da vaske seg i ansiktet med? For tiden bruker jeg bare minien sine produkter ;-) De funker bra og er snille mot meg ;-)
Luca Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Renseprodukter som er beregnet på ansiktet, og det er definitivt ikke en dusjsåpe som bare vil tørke ut huden. Spesielt hvis du som du sier blir rød i ansiktet. Reagerer du på produlter, anbefaler jeg Dr. Hauscka som kjøpes på helsekost. Rene produkter som ikke inneholder kjemikaler og som er super på huden.
Leo's mum is doing fine :o) Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 after i have a shower, i put hot water on a towel and moisteriser, and take off my make up with that ) it works well! i dont think the serviettes work so well.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 jeg bruker simple sine servietter hver dag jeg, de tar vekk all sminken her hvertfall! men jeg vasker ansiktet med ansiktsvask fra clinique, og smører med krem etterpå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå