Brillemamma Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Om morgenen når småen våkner (9mnd) tar jeg han alltid opp i sengen til meg, så ligger vi litt der og koser og tuller oss før vi står opp. Gjorde det som vanlig idag, og han lo og koste seg, var helt i 100. Plutselig snur han seg fort rundt, sånn at han triller rundt to ganger, og plutselig låg han på gulvet. Hadde ikkje sjangs til å få tak i han. Stakkar klompen min!! Gjett om jeg fikk vondt inni meg altså! Verdens dårligeste mamma! Han hylskreik i ett halvt minutt, så tror nesten han kvapp mer enn han slo seg..men hiksta lenge etterpå stakkar!!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Du er nok ikke den eneste som har opplevd det.... maaange ganger
dama Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 og dette gjør deg til en dårlig mor fordi............??
Mynona Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Da deler vi den tittelen. Mini her i huset har ramla ned trappa...Gikk godt her og, men det er ikke kjekt!
er det muuulig Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 ja da er det maaange av oss...og fedre også!! for mine to har fallt i gulvet fra senga de også.....minsta faktisk på 17.mai....og både jeg og pappan sto rett ved....men de er jo så snare så hun trilla utav før vi fikk sukk for oss......ikke gøy...men ikke uvanlig heller..og heldigvis tåler de en sånn støyt ganske godt som regel..... han ble nok mest bare redd...
*bolla pinnsvin* Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Uttrykket 'dårlig mor' brukes alt for ofte her inne.
hostogharkheledagenlang Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 HA hvis det gjør deg til en dårlig mor,bør du ta deg en tur hit. Det går ikke en dag uten at lillemann på 2,5 slår seg og sånn har det vært siden han begynte å flytte på seg. Blåveiser, ned trappa, ut av senga, ned fra stolen.... å nei du, det gjør oss ikke til verdens dårligste mor, det er fakisk bare sånt som skjer med aktive karbater.
Brillemamma Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 22. juni 2007 Nei, vet jo at man ikke er en dårlig mor fordi om, men det er liksom det sm går gjennom meg der og da: "herregud for en mor jeg er!"
suseduse Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 uff, opplevde det samme i går, men var fra sofaen... får så vondt i hjertet når det skjer.. og man føler seg virkelig som verdens slemmeste mamma en liten stund, men de fleste mødre har nok opplevd det
fleXibel Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 Du er da ikke dårlig mor forde.... Små unger er så utrolige kjappe så slike ting kan skje på null komma nix..
hostogharkheledagenlang Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 jeg vet, men vi kan ikke være over alt hele tiden og ha blekksprutarmer. Selv om det haadde vært veldig praktisk!
T+H+T Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 Min lille gutt ramla ned trappa går.Klarte å ta han etter fem trinn.Det gikk godt.Lukket døren etter meg,men fant ut at det ikke er lurt å ha en pose hengene på døren.Slik fikk han opp døren.Hang posen opp der for at han ikke skulle ta å leke med den,mens jeg var nede i kjelleren.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 22. juni 2007 #13 Skrevet 22. juni 2007 Tror du du er den eneste??? Tenk deg at de faktisk tåler å bli pressert ut gjennom et lite hull,at han datt i gulvet tåler han sikker også) Bare hold et øye med han,så lenge han er kvikk og oppegående så er alt som det skal;)
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #14 Skrevet 22. juni 2007 Nå forventet jeg et innlegg om at du ikke er glad i gutten din, og at han ikke får mat og stell... Dette kvalifiserer ikke til verdens dårligste mor!
ZamZam Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 ok, så det er det som kvalisferserer deg til en dårlig mor. Regner med at barnet får mat, ren bleie og masse kjærlighet.Du husker antagligvis at du har med deg barnet på tur, slik at du ikke setter igjen barnet i en bil i stekende sol hele dagen slik at barnet dør. Jeg regner med at du ikke setter igjen barnet hjemme mens du går på byen og for å drikke deg snydens. ( dette har skjedd og kommer til å skje igjen mange ganger) Dette kalles en ulykke og det skjer med de fleste mødre og fedre en eller flere ganger. Ulykker skjer å det eneste man kan gjøre er å prøve så godt man kan å forhindre de alvorligste av dem, men det kommer alltid til å skje ulykker.. Jeg er enda dårligere mor en deg fordi lillemann har falt ut av senga til mamma sikkert femti ganer ( nå er han tre så han hatt litt mer fartstid) da han var 10 måneder klarte han å dette ut av den samme sengen to ganger på under kvarteret...
så var vi 4 Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 Det der har Martin også gjort, følte meg litt søppel da ja. Men det er nå sånt som skjer en gang i blant. Du er ikke en dårlig mamma for det, selv om det kan oppleves sånn akkurat når det står på.
Susan*lillegutt og mini* Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 det har lillegutt her også gjort =) og som jeg fikk til svar den gang jeg la det inn her,så sier jeg også til deg : det fins de som har ramla ut av senga, og de som ikke har det..enda!! =) Kos deg med gutten din,skjønner god du kan ha dårlig samvittighet,det hadde jeg også,men slikt skjer,han tok ikke skade av det og i løpet av dagen har han sikkert glemt det også=) Her står lillegutt (2år nå da) og hopper i senga vår,og hopper så mye,plutselig forsvinner han og vips så havna han på gulvet.
Honningmelon Skrevet 22. juni 2007 #18 Skrevet 22. juni 2007 Jeg forstår ikke helt at noen mener de er verdens verste mor pga dette. Dette har jo skjedd maaaaange, og det er jo et uhell. Er myyye mer som skal til før en kvalifiseres som en dårlig mamma.
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #19 Skrevet 22. juni 2007 da jeg en like dårlig mor som deg. min har falt ut av sengen to ganger. han var 6 mnd bare. og plutselig begynt å bli så aktiv. tok han ikke opp i senga etter det. det skjedde to ganger på en helg. fy søren da hadde jeg vondt inni meg da. aldri skjedd før. passet sånn på. så skjer det både fredag og lørdag på en helg. gosj. stakkars. men ingen skade skjedde da. værre for meg enn han tror jeg. men det er nå et år siden da. så han husker sikkert ikke det hehe.
*titte tei!* Skrevet 22. juni 2007 #20 Skrevet 22. juni 2007 jeg hadde ikke i bagen på vognen så hun lå med selene på.. men det var vist ikke ordentlig på de alikavel, så når jeg skulle gå ut av bussen med vognen- poff så var hun på bakken! 3 måneder gammel og jeg gjett om jeg fikk noia.. heldigvis hadde hun dunposen rundt seg så hun landa mykt- men men.. huff det var ekkelt foran så mange folk på bussen. DA følte jeg meg DÅRLIG!
Tommage♀♂ Skrevet 22. juni 2007 #21 Skrevet 22. juni 2007 Jeg SOVNET en morgen mens frøkna lekte i sengen vår jeg! Hun kunne ikke krype enda, men kavet seg til kanten av senga for å ta en leke, og vips! Der landet hun med ansiktet ned rett på en stikkkontakt-padde som lå på gulvet... Stor blåveis og greier... Oh my God, DET var dårlige mammatendenser det...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå