3småskatter:0) Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg lurte på om noen vet hva som er normalvekt iforhold til høyde.... Jeg selv er 1,73 m høy og veier 73 kg.... Er egentlig ikke så opptatt av vekt og sånn men har lyst til å leve ett mest mulig sunt liv og da spiller vel vekt en rolle, eller gjør det det?? Litt nygjerrig på hva dere mener om dette. Jeg har vel endel overflødig etter mine to tidligere graviditeter og det er så fortvilende å ikke komme oppi noen av klærne som selges i butikkene. Det er uten tvil at man må være omtrent syltynn for å komme oppi de beste klærne.... Syntes det er litt fortvilende det der....
Tussa og Sofie Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 BMI er jo bare veiledende, men hvis du søker på BMI på kvasir eller noe så kan du jo sjekke ifht den kalkulatoren. Men, den tar jo ikke hensyn til beinbygning, muskelmasse osv, så jeg tar den med en liten klype salt, men gir en pekepinn.
3småskatter:0) Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Tusent takk for svar...Heldigvis ifølge den så skal jeg høre til normalen:0) Jeg har lyst til å begynne å trene men er jo ganske utrent fra før av så det er vel ikke helt den rette tiden å begynne med dette på nå som jeg er gravid.... Hva med svømming eller trene på ergometersykkel...er det greit å begynne med? Noen som har noe å anbefale...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå