ZamZam Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Vi driver å bygger så det er masse spennede her ute som brukes av barna til blandt annet klatre på... Vi har hatt byggeutrstyr her i langt over et år så det fleste som er farlig, kan være farlig er selvf fjernet. Så i går satt jeg og snakket med mannen min i telefonen. Lillemann var ute å lekte, plutselig hører jeg et vræl, slenger på å løper ut. Der lå lillemann med foten kilt fast i en lecablokk mens han selv lå bakover. Det så grusomt ut, han hadde falt 70-80 cm bakover. Siden han nektet å sette vekt på foten, den var kjempevondt, fikk ikke lov til å røre og han ikke roet seg så ringte jeg til legevakta. Antok faktisk at han hadde et lite brudd der og regnet med å tilbringe kvelden på legevakta. MENS jeg sitter i telefonen med legevakta og er den riktige bekymrede mor så reiser lillemann seg opp å går UTEN noe problemmer... Altså " jaja, jeg tror det kan være brukket fordi han nekter å sette vekt på det og i ehhhh nei vent litt... Ehhhh unnskyld for å somle bort tiden deres han går vanlig, beklager så mye" Håper de har slettet navnet mitt, men det ligger nok inni dataen med en tulle hendveldese... Er bare glad til at foten ikke er brukket, men litt sinna pga skuespillet til lillemann,...
er det muuulig Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 var vel ikke pinlig det! barnet ditt skadet seg og du var bekymret! det sier mer enn å ikke ringe å håpe på det beste! dessuten når de skriver inn i journalene sine så har du jo ditt på ditt tørre da!!
hostogharkheledagenlang Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Du vettu hva , dette tror jeg de har vært borti flere ganger. Vi ble ringt opp fra bhg i vinter fordi lillemann da nesten 2 hadde falt på isen. Han gråt og gråt og ville ikke bruke armen, skrek som en gris når de bare tok på den, så vi dro rett til legevakten og kom inn med en gang, de tok bilder og vi ventet og ventet, rett før vi skulle inn og få vite resultatet av bildene fant han noe han ville leke med, en rullestol, og da var armen god som ny ja, vi var litt flaue da vi ble bedt om å komme inn og han tviholdt på rullestolen med den "vonde armen"........... jaja bedre å sjekke en gang for mye da... han hadde forstuet håndleddet men armen kunne brukes mer enn til bare å henge der sånn som han først gjorde.
ZamZam Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Jo, jeg synes det er en pinlig bedømmingsfeil av meg selv.. Først å fremst så blir legevaktene nedringt av bekymrede foreldre så jeg pleier alltid å ringe da jeg er rimlig sikker på at barna mine trenger medisinsk tilsyn. En annen sak er faktisk at de loggfører alle samtaler så det kan faktisk by på problemmre neste gang jeg ringer fordi jeg har feilbedømt denne sit, altså et stk hysterisk mor så det kan være at jeg blir tatt mindre alvorlig ved en telefonhendvendelse. ( reiser rett inn når jeg mener de trenger akutt medisink tilsyn eks, sy sår osv.. ) Hadde jeg gitt lillemann enda fem min så hadde han jo gått og da hadde jeg ikke trengt å ring, hvis han hadde brukket et ben så hadde han jo ikke gått. Kanskje like greit at han gikk mens jeg var i telefonen så jeg ikke dro til legevakta med to overfladiske skrubbsår som ble leget med to mikke mus plaster...
ZamZam Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 SPurte han da jeg la på om han ikke hadde vondt i foten så sier han ja og begynner å hinke og hoppe på den gode foten... Skal selvf fjerne leceblokkene han gikk på og holde en liten formaning til alle barna som er innom om å ikke gjøre sånne ting fordi sønnen min er den minste av dem alle, men gjøre ALT de andre gjør... Det er prisen av å ha et lekeparadis i hagen.,..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå