Mockanin Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Minsten er en festlig liten sak til tider. I natt våknet han kl. 4 og hadde nok hatt mareritt for han var helt fra seg. Hulket så sårt og fikk dermed sneket seg inn i sengen vår. Men sove, DET skulle han ikke nei.. Da var det mere morsomt og ligge og nusse mamma på kinnet (jeg var jo stiv av skrekk siden jeg forventet å bli bitt), klype mamma i nesa og si øøøøø, sparka pappa i ryggen, snu hodet til pappa som sov ved å dra i håret (sov ikke lengre da nei). Til slutt fikk jeg nok og sier klart i fra at NÅ er det nok. Da sovna han, selvsagt skulle jeg opp om noen min. da. kl. 06.15 hører jeg MAAAAMAAAAA og så kommer han løpende i full fart ut på kjøkkenet og er bare sååååå blid og våken. Selv sto jeg bare og myst på han og var drit trøtt.... Men hvem orker å være morra gretten når du får et vått smellkyss midt på truten eller når det står en og sender deg slengkyss gjennom vinduet når du går på jobb?? Rampungen min!!!!!
hostogharkheledagenlang Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 HIhi da er det flere av oss som ar feilet! Herlig.....kunne vært min rampegutt dette. )
Stratos med 3 barn Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hvis han ofte våkner om natten har jeg ihvertfall funnet ut at det enkleste her i gården er en ekstra seng inne på guttungen rom og holde han i hånda så han ikke får turna rundt. Da sovner vi raskere igjen alle sammen. Bare som et tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå