kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Bare for å ha det på det rene; Det har vært det siden jeg slo opp øynene, og det kommer til å være det helt til jeg legger meg i kveld og ikke får sove for 4 natt på rad!
ragna Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 så så så så kokke-jenny! agresjonen vil være din venn.....kan tyde på fødsel i nær fremtid om agresjonen blir blandet med søvnløshet man sier at søvnløshet skal forberede kommende mamma til byssing om nettene.....eeeeh.....ikke særlig oppmuntrende?? kåmm ånn, bare vær sint du ;P
Sibas Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Kjære kokken! Jævlig å ikke få sove, men det rare er at om en uke så har du en liten bebbis! Jeg sov ikke de siste to ukene før min kom, men jaggu går jeg ikke med planer om ennå en..Merkelig med selektiv hukommelse gitt.
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Det BØR faen meg tyde på fødsel, ja, for nå er jeg LEEEEEEEI..... :-) Heller oppe med en liten illeluktende bylt, som jeg kan skravle litt med halve natten, enn å bare være oppe helt alene, med en diger vond kul på magen, og kramper, og store føtter, og vond rygg ... BLÆÆH... (Takk, deilig å få tømt seg bittelitt)
Sibas Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Du glemte tissingen.. og dumme, usympatiske svar fra gubben..
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 Man kan si mye pent om oss damer, men at vi alltid lærer av våre feil kan vi vel ikke påstå.. :-) Lå senest i går og ymtet frempå til gubben at det hadde jo vært koselig med en jente også da, siden vi får gutt nå.. Sånn om et par år eller noe.. DUM? JA!
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 Hehe.. eller bare den sure gryntingen; "er du oppe NÅ IGJEN?... Vet du hvor mye klokka er egentlig...?" Som om jeg er oppe fordi jeg VIL liksom..
Sibas Skrevet 22. juni 2007 #8 Skrevet 22. juni 2007 På slutten av mitt forje svangerskap sa jeg til gubben at dersom jeg ymtet noen ønsker om flere unger så skulle han minne meg på hvor jææææævlig vondt det var å drite etter fødsel! hehe..
ragna Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 kan love deg at du t.o.m vil finne drittlukten til barnet ytterst unik;) men hva slags kramper er det snakk om? aaaaah, kramper i leggene og diverse morsomheter? det er så jææææææææklig kjekt atte.....;P ta deg en joggetur ute i det fri, eller planlegg noe viktig......da kommer han, garantert! hadde jeg kunnet ganne, skulle jeg ha gannet på deg noen rier her. du vil kanskje ikke vite at jeg gikk pittelitt på overtid? hjernemassen har fortsatt ikke kommet seg helt etter den agresjonsrunden
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 22. juni 2007 Hehe.. og med det friskt i minne har du Veeeldig lyst på flere, ikke sant? :-) Jeg tror jeg skal leve på suppe de første 3 ukene jeg... for sikkerhets skyld.. :-)
Sibas Skrevet 22. juni 2007 #11 Skrevet 22. juni 2007 Alcos anal, svisker og laktulose ble mine beste venner! Digg å føde ass..
ragna Skrevet 22. juni 2007 #12 Skrevet 22. juni 2007 åh åh, det beste stalltipset mitt må være en reseptfri salve fra apoteket som du smører deg inn med før du skal gjøre ditt fornødne (spesielt urinering jah) kommer pokker ikke på hva den het, men den var iallefall min beste venn de 2 første ukene......lindrer noe helt fantastisk! hmmmmmmmmm, det var det navnet da......kanskje jeg har den liggende ett sted......minn meg på det, så skal jeg fiske opp navnet
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 22. juni 2007 Kramper i leggene ja, og i overarmene (noe jeg aldri har opplevd før, kan få krampe bare av å ligge med armene over hodet på puta) og kramper i korsryggen (neida, det er ikke veer sier jordmor, for de varer i bare 30-40 sek. ikke i 60... Ooohhh, kjempe-forskjell..) Jeg vil ikke høre om overtid nei!!!! I mitt hode eksisterer ikke begrepet overtid akkurat nå. Da skal jeg heller få gubben til å kjederunke i kopp en hel dag og injisere meg selv på kvelden, etter å ha hoppet en time på naboungenes trampoline!!! Nå er det FØR termin, PÅ termin, eller ikke i det hele tatt!:-)
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #14 Skrevet 22. juni 2007 Det kommer jeg helt sikkert til å gjøre (etter 4. dagen uten do-besøk) :-)
ragna Skrevet 22. juni 2007 #15 Skrevet 22. juni 2007 HAHAHAHAHA ;-D kan godt spørre samboer her om han kan skaffe injiserings-hansker og sprøyte (kjenner mange bønder........ kom deg til jordmor og få deg en skikkelig stripp! DET hjelper! jøssus, kramper i overarmene? hvordan i all verden oppleves det? tihi....må jo føle deg som eventyrfigurene til ivo caprino etterhvert.....ao ao, ikke den stillinge på leddet...ao ao, nei ikke den heller......hooooff!
ragna Skrevet 22. juni 2007 #16 Skrevet 22. juni 2007 aah! fant navnet; xylocain. kjøp den inn før fødsel du.....ikke kjekt å gå rundt med vaggende bleierumpe og svett hår svinsende i butikker de første dagene....... den svir litt med en gang du smører på, men deretter er det bærre lækkert alt!
Sibas Skrevet 22. juni 2007 #17 Skrevet 22. juni 2007 Ja! Den er digg! Bare å handle med en gang! Kjøp med deg noen klyx i samme slengen.
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #18 Skrevet 22. juni 2007 Da har jeg notert det. Ja, de som har peiling på det sier jo at sæd er like effektivt som kur, så det Kan jo funke da :-) Så for meg det lange røret de bruker for å befrukte kuer :-D ser ikke spess fristende ut nei... :-P Har time hos jordmor dagen etter termin, så hvis det ikke har skjedd noe da, kommer jeg til å droppe buksa og kreve en "cavity-check" :-)
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 22. juni 2007 Bahaha.. nå kom jeg på en måte å dele etterbyrdens "gleder" med gubben; Sende han inn på apoteket med en handleliste så lang som et vondt år på diverse avføringsmidler og anal-remedier. Har seff bare skrevet produktnavnene, ikke noe info om hva han shopper etter, også bare lene seg tilbake og nyte uttrykket i ansiktet hans når han står i kassa og skjønner hva han egentlig har handlet.. :-)
ragna Skrevet 22. juni 2007 #20 Skrevet 22. juni 2007 hehe....ikke glem å føre opp glidemiddel og vaselin på lista da! må få noen til å filme uttrykket! eneste bakdelen; du går kanskje glipp av fremtidige ærends-shopping fra hans side;)
ragna Skrevet 22. juni 2007 #21 Skrevet 22. juni 2007 jepp, eneste som virket på meg var en omgang i halmen (jøssus for ett skue....var nesten synd på samboer som ble tvunget til gjennomføring;) med påfølgende stripping hos jordmor (hadde time hos henne kl 1200, - kl 0155 var gutten ute;)
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #22 Skrevet 22. juni 2007 Hahaha.. lol.. Synd de ikke selger AnalEase og andre mer analrettede glidemiddel på apoteket.. Hadde vært gøy å gjort det skikkelig når man først skal ta han litt.. Men vaselin kommer Garantert til å stå på den lista ja. :-)
ragna Skrevet 22. juni 2007 #23 Skrevet 22. juni 2007 AnalEase....HAHAHA ;-D du hadde skadet han for livet! han ville ha utviklet angst for å sette sine føtter på et apotek igjèn;)
Sjefsmegga Skrevet 22. juni 2007 #24 Skrevet 22. juni 2007 hehe....ikke lenge igjen nå. Føler meg deg og skulle gjerne trøsta deg med at nå blir det snart bedre...men..kremt.......til tider et helvete etterpå også...jeg nevner såre brystvorter, brystbetennelse og kolikk :-DDD MEN...hang in there...man overlever og heldigvis etter en stund så er all elendigheta glemt og kun de gode øyeblikka sitter igjen....og så gjør man hele greia på nytt igjen :-DDD
kyss kokken Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #25 Skrevet 22. juni 2007 All sympati mottas med takk.. :-) Ja, akkurat nå er det lettest å bare ville ha det overstått, men hvem vet, om 2 mnd sitter jeg kanskje her og ønsker guttungen tilbake i magen.. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå