Gå til innhold

Om å snu seg til magen i senga

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på 4 mnd syns det er veldig morsomt å snu seg fra rygg til mage om dagen........ Da jeg hørte han var våken til morran idag så gikk jeg inn til han og da lå han på magen og grynta. Hadde sikkert ligget å kikka en stund for han var sliten og ville snus tilbake : )

Har snur seg ikke i søbne og ikke når han skal sove. Bare i våken tilstand på dag og morgen............

Burde jeg kjøpe sånn pose med sele eller det greit at de faktisk også kan sove på magen når de klarer å snu seg selv selvom han bare er 4 mnd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok ingen sjanser når min var 4 mnd og begynte å snu seg...

Så i begynnelsen rullet jeg opp to dyner og la dem på hver side av ham "under" armene. Da fikk han ikke til å snu seg.

Når han ble større kjøpte jeg en slik pose fordi han ikke fikk sove når han "Makket seg" i sengen.

Må bare si at den posen er gull verdt. Hehe...

Skrevet

Simon begynte å snu seg på magen når han var 3 1/2 mnd.. på dagen.. men han snudde seg aldri om natta før han var passert halvåret.. Bruker pose på han, men bare en sånn vanlig en som han sover i uten seler.. Jeg hadde sikkert prøvd meg på en slik med seler på dersom jeg hadde merket at han hadde snudd seg en gang om natta, for det gjorde vi med jenta vår.. brukte seler i 3-4 uker når hun var 5 mndr, til hun klarte å snu seg tilbake..var litt slitsomt å våkne hver natt av at hun hadde snudd seg og var sliten i hendene å trengte hjelp til å snu seg tilbake..! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...