wicca Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Litt usikker her, har ikke skrevet CV på lenge og husker ikke helt hva som skulle være med der. Er det bare personlige opplysninger, utdanning og praksis eller kan jeg og skrive noe annet som f.eks hvordan jeg ønsker jobbe deltid/heltid og når jeg kan begynne? Skal levere søknad på nett og der er det ikke muligheter for å skrive sånne ting.
BettyBoob Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 jeg har kun personalia, utdanning, arb.erfaring. ta med evt verv osv. hvorfor du vil jobbe slik og slik og andre opplysninger som er relevant for arbgiver skriver du i selve søknaden
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 i en office pakke ligger det alltid forslag til cv under dokumenter. Der kan du velge hvilken stil du ønsker, og fylle inn det du mener er relvevant for stillingen. Et lite tips er å ALDRI sende fra deg en cv to ganger. Men rediger den for hver stilling du søker på- om ikke annet slik at den er stilet til den jobben du ønsker deg. Da virker den mer personlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå