skyblue Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Må ha ny og trenger forslag på hvilken jeg skal kjøpe.
BettyBoob Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 er veldig glad i Lacoste sine, men favoritten er Gucci parfume n2, den rosa....yum yum! men den er svinedyr selvsagt...
*Rutletutt* Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Definitivt Chanel chance! Den er kjempegod og lett - jeg klarer ikke tunge parfymer og har i mange år unngått å bruke parfyme - bare brukt Biotherm Eau Vitamineè spray (som jeg også anbefaler på det varmeste!), men kjøpte meg Chanelen da vi var ute å reiste for en mnd siden og har ikke brukt annet siden - kjempegod!
♥ DAME Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Miss Boucheron. Rosa flaske med grønn topp. Gosh så nydelig )
Cat.68 Skrevet 22. juni 2007 #9 Skrevet 22. juni 2007 Jean Paul Gaultier "kvinnekroppen" og Sunseat Heet "Escada"
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #10 Skrevet 22. juni 2007 jeg er humørsyk, og det er også parfyme bruken min. Lancome: miracle Ralph Lauren: Romance CAlvin Klein: Eternity ender alltid opp med en eller flere av disse, og har alle tre i skapet til ehver tid. Kjøp max 30 ml flasker om du bruker mer enn èn fast duft, de mister jo "dunsten" etterhvert. -også slipper man i føle at man sløser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå