Gå til innhold

Når pakker du sykehusbagen?


Nette-mor med lykke i magen

Anbefalte innlegg

Begynte å tenke på det jeg nå. Har bare 6 uker til termin, Og siden dette er mitt andre svangerskapnn kan det jo hende babyen melder sin ankomst før tiden. Er det tidlig å pakke sykehusbaggen enda?? Hva gjør dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.Har termun 6 august og har pakket bagen.Veldig greit det.Da slipper du og tenke noe mer på det....det er jo ikke så mye som skal opp i bagen....det vanlige.Ny tannbørste,dusjsåpe,tannkrem. bodylotion,evt noe sminke for de som bruker det...truser,sokker t-shorter,,en god tights el joggebukse, en knebukse,en tynn langarmet genset.......jeg ble kjørt til sykehuset og hadde vel to timer på meg fra veene begynte hjemme til babyn var ute, så da er det greit og ha bagen klar..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har også 6 uker igjen til termin. Jeg har ikke pakket ennå, men tenker at jeg burde gjøre det denne uken som kommer! Greit at det er i orden i tillfelle :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i huset er det mannen som tenker mest på det. Tror han ser for seg at han må pakke for meg i vill panikk og når vi kommer frem er alt feil. Hi hi. :D

Så jeg har lovet han å pakke bagen i helga, sånn at alt er klart for sommeren. :)

Kan jo være like greit det da. Er også min andre, så man vet jo aldri. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også 6 uker igjen. Har ikke pakket baggen, men jeg har klart å få laget en liste over det som jeg skal ha med. Det er mest for at jeg skal klare å huske på hva jeg vil ha med, eller at samboer skal få med alt. Det meste av det som jeg skal ha med er jo i daglig bruk. I tillegg har jeg laget en liste med telefonnummre til familie og venner som jeg og samboer kan bruke når nurket er født slik at vi ikke glemmer noen.

 

Sist gang pakket jeg baggen etter at vannet gikk. Det gikk kjempe greit for jeg hadde liste da også. Tok ikke mer enn ca 5 min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har også 6 uker i gjen, har ikke pakket bagen enda, men har skrevet en liste over hva jeg skal ha med. det er ikke bare min bag som skal pakkes, vi har en datter som skal være hos svigersene mine når jeg skal på føden, så ho må og ha en liten bag med noen ting...(så jeg burde vel begynne og pakke litt ja..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har termin 26.august, og skal pakke bag uka som kommer..har masse kynnere og en kjemperask fødsel første gang (6 dager før tiden)

så jeg skal ordne den allerede nå, greitt å ha den stående klar om noe skulle skje. Skal ha den stående i bilen også..

P.s husk ammeinnlegg i bagen, ikke alle sykehus som har dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 17 og 28 august... Har skrevet liste, men har ikke pakket ennå... hadde ikke tenkt til å pakke før aug, men kan jo begynne med det jeg ikke bruker... Satser ikke på at samboer får med det jeg vil ha så: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...