skunkenblomst Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Jeg la på meg 3kg fram til uke 18. De siste to ukene har jeg ikke lagt på meg noe, er snart uke 21. Går det i rykk og napp hos dere også? Er bekymret for at bebisen ikke får nok næring? Eller tar den det den trenger uansett? Jeg har nemlig hørt man skal legge på seg fra 0,2 - 0,8kg fra uke 20. Stemmer det?
ღPrinsesse&Prinsemammaღ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 heia.ja, tro de kiloene kommer litt her å der:) virket hvertfall sånn på meg... frem til uke 18 hadde jeg lagt på meg kanskje 2-3 kilo.. men fra uke 20 til 25 så la jeg på meg 3 kilo bare på de ukene.. men det er jo d fosteret vokser mest, så de sier jo man kan legge på seg en kilo i uken da... men bebien tar det den trenger uansett, deg det går utover, men man skal jo selvfølgelig spise riktig, slik at bebien har det greit...det kan du se på magebildene mine også.. ikke mye mage frem til uke20, i forhold til det bilde som er tatt i uke 24:) så magen kom nesten over natten:)
Noddy78, en av hver! Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Dette er veldig individuelt, jeg er selv straks fullgått 26 uker og har enda ikke lagt på meg. Var hos jordmor i går og vekstkurven på s-f mål er veldig bra, så ikke noe fare med barnet! Jeg spiser sunt og er nok litt arvelig belastet, hverken mor eller søster la på seg mer enn 7-8 kg med første barnet. Hadde gått opp tilsammen en kg til i går, men i dag var den borte igjen... Jaja, det kommer vel snart får vi håpe!
pandabjørn Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 skunkenblomst Tror ikke du skal bekymre deg så veldig mye! babyen tar det den trenger selv om du bare har gått opp 3 kg du burde være glad i steden hva skal jeg si da som er i uke 18 og ennå har jeg ikke lagt på meg! har tatt av 3kg siden jeg ble gravid, men orker ikke å bekymre meg for at jeg ikke har gått opp...jm var fornøyd når jeg var der i uke 14 skal på ordinær ul til mandag, og tror ikke hun kommer til å si noe om vekta mi heller...
Moyra Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 vekten stagnerte litt i noen 3 uker ca fra uke 17 til uke 20.. nå har jeg begynt å legge på meg igjen. Er 21+3 i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå