Gå til innhold

er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det vanlig at når man er 24 uker på vei at man kan kjenne masse liv hver dag i en uke og så blir det plutselig veldig mye roligere? i går kveld så drakk jeg masse søt saft og la meg på ryggen for og kjenne etter,men han ville ikke røre på seg.. prøvde og dytte litt på han også... blir så bekymret jeg.. er så slitsomt og gå og være bekymret synes jeg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke svare deg på spørsmålet ditt på om det er vanlig eller ikke i den perioden. Jeg husker fra mitt forrige svangerskap at det var perioder hvor lillemann var roligere enn vanlig og at det bekymret meg veldig. Hvis jeg var deg ville jeg tatt en telefon til legen eller føden og fortalt dem om din bekymring. Man skal ikke behøve og gå og være bekymret, og ingen blir sint for at du tar kontakt. De vil gi deg svar på hvordan du skal forholde deg videre. Lykke til, jeg er sikker på at alt står bra til. :)

Skrevet

er gravid for 3-gang, men må si at jeg husker ikke helt hvordan det var med stille perioder... men uansett - du skal absolutt ikke behøve å være bekymret - er du det så ring til føden og snakk med de der - kanskje du kan komme innom å få en ultralyd/høre på hjertelyden... ikke greit å være bekymret for den lille... ta og ring du :)

Skrevet

Jeg ringte føden igår jeg og fikk inn å høre hjertelyden..Lå 1 time å hørte på den:-) Ring du også, så får du komme.-)

Skrevet

jeg ringte for to uker siden og fikk komme på ultralyd..da hadde jeg ikke kjent liv på tre dager da var alt bra.. føler at jeg maser eller er overhysterisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...