♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 God morgen alle sammen. Min CB Digitale test (som jeg fucket opp igår) sa idag GRAVID!!!!! Jeg stod opp halv sju i halvsvime, gikk på do- måtte tisse noe veldig men så kom jeg på at idag måtte jeg klare å teste. Fant derfor et glass som jeg tisset oppi, holdt CB'en oppi der i 15 sekund og gikk inn i stuen for å vente litt. Kjente jeg var rimelig spent på ka som ventet meg på badet, og når jeg gikk ut igjen stod det GRAVID i displayet. På en liten romantisk måte bar det ut i sengen, på med lyset og ba sambo sette seg litt opp.... Eg har noe du må se.... Så dro jeg frem testen fra ryggen. Er overlykkelig nå, men likevel usikker på om alt vil gå bra- og ikke minst usikker på når vi skal si det til foreldrene våre.... Jeg har en veninne sim vet vi har prøvd- så hun må få vite det. Men ellers er det kansje best å vente en stund- månders tid eller noe sant.... Men dere som kan dette, er det best å ta en test til om en ukes tid, eller bestille time hos legen for å få det bekreftet eller hva mener dere??? Selv om det stod på pakken den var 99% sikker.....
♥Tullerusk♥ Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 hehe.. Gratulerer så mye... Er som meg, tror ikke helt før jeg får det bekrefet fra legen, så i dag har jeg masse å gjøre...Først skal lille gutt i barnehagen, så skal jeg kjøpe en ny CB vanlig...Må jo ha det berømte krysset...hehe...Så skal jeg til lege kontoret og ta en test der...og få meg time...I tilleg så må jeg pakke for vi skal på ferie i dag... Pluss at det er bursdagen min...hihi... gratulerer så mye, vi sees på 1 tri... masse klemmer
*Vi blir 5* Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Å gratulerer! Så utrolig gøy..fikk helt frysninger når jeg leste åssen du overraska kjæresten din..hihi..gleder meg til det blir min tur! Kos deg med spiren! =)))
2 fine små Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Gratulerer saa mye, lykke til. hoertes nervepirrende og spennede ut. Kos deg masse i svangerskapet!
Gjest Skrevet 23. juni 2007 #6 Skrevet 23. juni 2007 Gratulerer så mye begge to med spiren. Vi skal vente til vi har vært på UL med å si noe til vår familie. Mamma visste det før jeg visste det, men resten av familien har ingen ide.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå