Gjest Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 jeg tar p-piller, og har ikke glemt noen. men i det siste vet jeg ikke helt hva som skjer med kroppen min. jeg var ekstremt kvalm en periode, men det gikk over, men så begynte det igjen og nå klarer jeg ikke å spise frokost. kvalm når jeg spiser, kvalm når jeg ikke spiser, brekker meg når jeg pusser tennene..(!) jeg spottet, noe jeg aldri gjør utenom når jeg skal ha mensen. og de siste 2 ukene har jeg kjent stikking helt nederst i magen, på sidene og rett over skambeinet. ganske skarp smerte, men er ikke sånn kjempevond, og jeg har hatt vondt i en eggstokk, noe jeg aldri har. har aldri kunnet kjenne el eller noenting, så det var en helt ny følelse.. det er heller ikke kjempevondt, bare en slags mild stikking. jeg har bestilt noen tester på nettet som bør komme i løpet av noen dager. har egentlig ikke noen stor tro på at den skal være pos., men dette virker litt rart.. o_O
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 glemte å legge til at jeg har en del halsbrann også.. har hatt det den siste uka eller kanskje 2 uker..? og det er veldig uvanlig for meg, har opplved å ha halsbrann kanskje 2 ganger i hele resten av mitt liv..
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 så utrolig kjipt.. testen kom i dag, men den er visst for stor for postkassen (as if) så nå kan jeg ikke bare sørge for å hente posten før typen, nå må jeg få han til å kjøre meg til postkontoret og hente den. så da må jeg si at det er gratis vareprøver eller noe for å ikke frike han ut fullstendig uten grunn.. og jeg får ikke hentet den i dag for typen er ikke hjemme før etter de har stengt, og det er ikke åpent imorra, så jeg får den ikke før på mandag *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå