Gå til innhold

Er det noen flere her som ønsker dette litt mere enn gutten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- selv om han er "med på det" liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei..

Ja d kan virke sånn i perioder hoss oss.. Kansje han e lei av å prøv å prøv å prøv åsså skjer d aldri..Sånn e d værtfaill hoss oss, æ går å e så positiv når æ trur æ har eggløsning åsså når mensn kjæm e d like stor nedtur kvær gang.. I perioda verst førr han,:/Kansje han har d sånn??

Prøvd lenge?

Prøv ihvertfaill å snakk me han å høre om d e d han virkeli vil..Att d ikje på en måte blir litt overfladisk kansje.. Den dagen testen e positiv får vel pipa en ainna lyd..;)

Løkka tell, håp d blir beibi snart på dokker...

Skrevet

he he ja! Men tror det har noe med at jeg har mast han så full at han nesten er litt lei.. Jeg vil gjerne ha baby i går, mens han sier at det skjer når det skjer...

Skrevet

Ja d e typisk..D emein jo att alt ska skje me en gang...

Huff..:/

Skrevet

Hei=)

Her er jeg helt gira, mens sambo er mer "tar det som det kommer" og ville ikke snakke så mye om det... Skulle ønske han var litt mer interessert.

Skrevet

Her er det samme som hos mange av dere...Jeg vet jo at han vil,det var faktisk han som spurte denne gangen.Men det er jo ikke sånn at han vil drive å snakke om det hele tiden og han blir veldig fort lei av å høre på maset mitt...hehe..men sånn er det jo..Jeg syntes ikke det gjør så mye,det er jo bare typisk mannfolk. Men håper han viser litt mer interesse når jeg blir gravid da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...