*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Hater å ikke få sove!!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 jepps.. ta en skive med leverpostei.. det gjorde jeg.. og det hjalp ikke noe som helst, men godt var det :-)
Twig Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Eller banan, det er søvndyssende jeg skal hvertfall legge meg nå
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2007 Eller et par imovane , hehe.. Da sovner man helt sikkert.. *gjeeeeesp* Natta jenter! Prekæs!
Gjest Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Hmmm? Er det mulig å gå og legge seg når klokka er halv syv med små barn? Det er da mine våkner...
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Ja, det er fullt mulig.. Vi har to små.. Jeg tar nattskiftet som innebærer mye puppestyr (les, amming pumping, ei lita tulle som må rape 100 ganger så ikke det blir hyl og skrik og vonde mager). Noen ganger inngår også løvejakt i klesskapet til eldstemann. Så får mannen eldstemann til barnehagen og kommer hjem og har vesla frem til rundt 12. Da er vi oppe alle sammen og henter eldste i bhg. (så sant han ikke er på tur, da henter vi når de kommer fra tur nærmere 14). Så har vi "familietid" frem til leggetid..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå