Stary Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHHH-------- sitter her alene nå. drikker vithvin. min sønn er borte en uke fra i dag og min STORE kjærlighet sover i senga mi etter heftig sex............ JEG MÅ HA HAN !!!!!!!! FAST !!!!!!!!!! MER !!!!!!!!!!
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Og det føste du gjør er å skrive det her? hehe.. måtte bare.. nei, det er godt det er noen som har det.
Stary Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juni 2007 Ja ikke sant? Den fortjente jeg !!! Forskjellen er at han faktisk sover nå da..... Og jeg sitter her og synger og vaser alene. Du ANER ikke hvor forelska jeg er..... også ANER du ikke hvor full jeg er -..hehehe.... Har du det greit i kveld? Hv agjør du oppe så sent?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Hva jeg gjør oppe så sent? hehe Spør Twig.. Nei, vi regnes vel egentlig som fast inventar her på denne tiden av døgnet.. Må hjelpe vesla med en ekkel busemann.. brb.
Twig Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Hehe, vesla hennes er ikke så gammel enda, så da må man hjelpe til med busemenner som kommer i veien for pustingen gjennom nesen )
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Hva vi gjør oppe er vel mer den der, "gamle vaner vondt og vende" Før jobbet jeg dag og natt og hadde skjelden noe sammenhengende søvn pga. det. Så fikk jeg en hva legen kalte en "high need baby", og da ble det dårlig med søvn.. Så ble jeg dårlig og fikk ikke sove pga det (kronisk sykdom, men den var forverret under svangerskapet med lillemor). Nå er jeg litt bedre, og snuppa på snart 4 uker sover godt om natten, men det gjør ikke jeg. Jeg sover stykkevis og delt litt her og der.. Jobber med å komme inn i rytmen igjen.. men det er ikke lett etter å ikke ha sovet skikkelig på 7 år. Også er det alltid noe da vet du.. I går hadde eldste feber, i natt var det mareritt. To netter før der drev snuppa og kastet opp.. osv. osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå