OnlyMe Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 Merker dere at dere er kåtere nå enn før? hehe bare lurte for min samboer sier at jeg er forferdelig for tiden! Han har liksom fått nok,mens jeg kunne ha fortsatt i evigheter og hver dag, mange ganger :s Føler meg litt dum nå, men kan jo ikke være bare meg som har det slik? Og er IKKE normalt at han er den som har fått nok, og må avvise meg om kveldene
oktoberjentene;) Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 haha.. sånn er det her også .. hiiii.. *flau* ja!!! HAr gått litt over hos meg nå, men har hatt en lang sånn periode... Jeg har aldri vært så ille før... mannen min er ikke så gira om dagen liksom ;o)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hehehe, føler med deg! Samme her, er helt fortvila, for mannen min har ikke lyst på sex i det hele tatt nå på tampen, han synes det er litt creepy å tenke på babyen samtidig. Med den digre magen er det liksom klin umulig å koble den ut!! Takke meg til dildoer, sier jeg!
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 ja sånn har jeg det også. de første mnd var det helt ekstremt. men har roet seg litt nå på slutten heldigvis. jeg bare skylder på hormonene jeg. ; )
scubagirl med scubababy Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Vi har snakket litt om dette med sex nå på slutten. Samboer sier han er redd han skal ødelegge noe, men jeg sier at det behøver han ikke engste seg for... Bare finne en stilling som ikke klemmer på magen eller gjør vondt for noen av oss. Vi har nok ikke fullt så aktivt sex-liv lenger, som vi hadde tidligere i svangerskapet. Så heldigvis kan jeg si at vi nå holder på å flytte og pakke og pusse opp barnerommet, så da er vi begge slitne på kvelden og sovner liksom bort fra mer enn å ligge på armen og bare stryke hverandre på kroppen. Men jeg håper jo at vi begge kan få til litt ekstra kos/sex i ukene fremover. Har nå litt over 7 uker igjen til termin... Må jo tenke på mannen som ikke får lov å røre meg før det har gått 6 uker etter fødselen igjen da.. (Har ihvertfall blitt fortalt dette at man bør vente 6 uker etter fødselen.)
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap . Nå , derimot , synes jeg bare han er teit og påtrengende , og liker ikke engang å kysse . (Det går jo selvfølgelig litt opp og ned da , ikke alltid LIKE grusomt , men stort sett synes jeg sex er et ork .. kan han ikke bare massere føttene mine ? )
Mild, Marcus & Mille Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Yeees, samme her Hehe.. Har vært litt opp og ned i svangerskapet, men nå vil jeg ha mer og mer og mer.. Stakkars gutten min! Og nå skal det sies at vi hadde mye sex fra før (5-9 ganger i uka) .. Jeg liker meg i halmen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå