Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #1 Skrevet 22. juni 2007 vasket klær.. Bare sånn så dere vet det ;-) hehe..
*Emma & Mathias*spire i magen* Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 hehe... Kjeder du deg nå eller?
En_av_hver Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Næmmen jenter da, hva gjør dere oppe på denne tiden av døgnet?
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juni 2007 mm, er suuulten, men orker ikke gå og lage mat.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 22. juni 2007 hehe, jeg har pumpet mm til den store gullmedalje og mens jeg gjorde det så våknet jeg liksom litt og nå får jeg ikke sove.. (Men nå står det over 4 dl mm i kjøleskspet, så jeg får jo sovet litt på formiddagen mens pappaen gir snuppa mat på flaske).
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juni 2007 Ja, ikkesant.. Var tom for skyllemiddel da.. men mannen var på butikken i stad, men jeg vet ikke om han kjøpte det.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juni 2007 Ja.. Denne uka skal gubben sjekke hvor lang tid alt av husarbeid tar slik at han får et "system" på det.. Målet hans er visst å få unna alt husarbeid fordelt på et par timer hver formiddag :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå