Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hei ;o) lurer på om noen har noen nyttige tips til hva jg skal pakke for å ta med på sykehuset. Både til meg selv og babyen. jg skal føde på ullevål, det blir keisersnitt på meg pga tverrleie, så jg blir der antakelig i 6 dager.
egalia Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 Her er en fin huskeliste jeg fikk på en nettside: Sjekkliste for bag Morgenkåpe Nattøy T-shorter (mange) Gensere Myke, romslige bukser Undertøy 2-3 amme-BH Ammeinnlegg Tøfler/sandaler Tannbørste og tannkrem Dusjsåpe og hårsjampo Hudkrem Sminke og sminkefjerner Papirlommetørkler Plastpose til skittentøy Hårføner Klær til babyen Teppe til babyen Sokker til babyen Stelleveske Drikkeflaske Lesestoff Håndarbeid Mobiltelefon og lader Telefonkort Kamera, videokamera og film og ekstra bastterier Svangerskapsjournalen Plukk og mix selv. Husker ikke nettsiden akkuratt nå, skal se om jeg finner linken også.
egalia Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Her er linken til nettsiden også. fikk den her på BIM tidligere, he he http://www.mammanett.no/design.php?side=Graviditet/pakke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå