Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 ...Sa han, da jeg spurte hvorfor han ikke har tatt initiativ t sex. Det er 6 måneder siden jeg fødte og vi har prøvd en stusselig gang, hvor vi ikke gjennomførte samleie da jeg syns det var vondt! Jeg bare snudde meg og grein stille. Og ja, jeg er overvektig med mine 94 kilo! Nå blir jeg bare kvalm av å prate med han.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 herregud, det var da ikke særlig støttende eller hyggelig å si til sin kjære som nylig har født barn!!! Skjønner godt at du blir dårlig.... Håper du skjelte ham ut!!!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Hadde mannen min sagt det til meg hadde jeg vridd pikken hans 10 ganger rundt og bråsluppet! Du er da det samme menneske likevel. Hva er det med mannfolk som kan trykke slike strofer ut av seg? Drit i han, og prøver han seg på deg så be han ta seg en ronk! Mannen min har lagt på seg 15 kg over de årene vi har vært sammen, men for meg er han like sexy som den dagen vi møttes!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 Eksen min sa også noe lignende. Jeg dumpa han, og gikk ned 20 kg. Så helt perfekt ut (akkurat som han liker) og han kom tryglende tilbake.. Jeg lot som om jeg var med på ideen, og flørtet villt med han i ca 1 uke. Jeg dro hjem til han, og i det vi skulle "ha sex" spurte jeg hva som var så mye bedre med meg nå enn da. Samme personlighet, bare 20 kg lettere.. Der satt han da, med buksa nede mens jeg dro med det største smilet om munnen.. Nå har jeg verdens beste mann, har vært gift snart 5 år og jeg har gått opp 10 kg uten at han sier noe. Han synes jeg er pen uansett vekt..
Embla72 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Uff, det var da utrolig tankeløst sagt av ham. Skjønner at du ble trist av det. Er jo ikke noe uvanlig å slite med noen kilo ekstra etter en graviditet og det burde en voksen mann også vite. Syns du skal snakke med ham jeg. Fortell at du ble såret og be ham tenke seg om neste gang han sier noe. Det å vise at du er såret og trist svir nok mer enn om du begynner å skjelle ham ut. Men du, jeg er helt sikker på at du ser flott ut med dine 94 kilo jeg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå