Gå til innhold

Glukosebelastningstest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere enn meg som har erfaring med at h*n ble utslitt etter denne testen? Var rene makken stakkar, etter at druesukkeret var drukket, men på ettermiddagen har aktiviteten vært mindre. Er dette normalt tror dere eller? har h*n bare en hviledag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aktiviteten øker normalt når kroppen din får i seg mengder med søtstoff..

Kan være fordi det var så mye aktivitet tidligere, at du føler at det har dabbet ut..

Jerg tok en glukosebelastning veldig tidlig i svangerskapet før jeg hadde kjent liv, så jeg kan ikke av egen erfaring fortelle noe..

Skrevet

Takk for svaret. Glad nokon tok seg tid. Kjenner ikkje så mykje liv i dag heller....men litt er det....får avventa litt....og i tilfelle ringa JM viss det ikkje tek seg opp igjen....

Skrevet

Kanskje du kan prøve nokon av dei "triksa" ein brukar for å få fart på bebisen? Om du er uroleg altså... Drikke/ete søt drikke/mat, ete isbitar?

Skrevet

Har drukke litt saft, ete ein saftis, drykke kaffi...og det byrjar ta seg opp...huff....leeengtar etter nurket =)

Skrevet

Hei.

Jeg tok en sånn test for ett par uker siden. Ekkelt og drikke forresten. Jeg spurte sykepleier`n om han nå ville bli helt hyper av alt sukkeret. Hun sa at det også kunne bli motsatt. Min gutt var veldig rolig helt til sent på kveld. Ble lissom ikke normalt før dagen etter igjen. Da var det full trøkk. De blir vel "slått" ut av så mye sukker.

Blodsukkeret mitt var for høyt, så jeg fikk beskjed om og kutte ut alt sukker og E èr. (tilsetningstoffer). Får ikke lov til og ta et kakestykke en gang.

Skrevet

H*n vart hyper.....låg og velta seg som ein kvalross leeeeenge....så virka det som h*n vart utslitt....og har kvilt til no....har tatt seg enno litt meir opp i aktivitet...HELDIGVIS!!!!

Blodsukkeret mitt var heilt normalt, heldigvis.

Synd da, jeppsann, at sukkeret ditt var for høgt....Er ikkje enkelt å halda seg heilt vekke fra sukker, og i allefall ikkje fra Estoff....Det aular det jo av i alt....ferdig jallfall....

Skrevet

Hei og hå alle som har svart meg =)

Først nå i kveldinga er aktiviteten tilbake i normalen *hurra*

Gråt en liten skvett i glede...!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...