Gå til innhold

"Du er blitt litt stor i kroppen"...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

...Sa han, da jeg spurte hvorfor han ikke har tatt initiativ t sex. Det er 6 måneder siden jeg fødte og vi har prøvd en stusselig gang, hvor vi ikke gjennomførte samleie da jeg syns det var vondt!

Jeg bare snudde meg og grein stille.

Og ja, jeg er overvektig med mine 94 kilo!

Nå blir jeg bare kvalm av å prate med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå kommer jeg kanskje til å si noe som blir oppfattet som frekt, derfor anonym...

 

Jeg skjønner deg veldig godt som ble lei deg pga det, kropp er et følsomt tema etter en fødsel her i alle fall, har egentlig alltid vært det når jeg tenker meg om. Blir lei meg og skuffa om han sier en liten feil kommentar ang utseendet mitt.

 

Men man må prøve å forstå han også da... Er ikke så lett for de heller. På alle tråder jeg har lest der det er snakk om menn, så er det alltid dama som har rett og mannen har bare å innfinne seg med det.

 

Det er mange forandringer når det er komt en liten en i hus, både med kroppen til mor og generelt sett ellers. Om han har vært vant til deg som f.eks. slank så kan det være de mister lysten når man legger mye på seg. Jeg tror selv at jeg ville mistet en del sexlyst om typen min hadde blitt overvektig...

 

Er det bare jeg som tenker slik???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner at den kommentaren der var litt sår ja. Man skal være ekstremt forsiktig med å kommentere sånt - helst ikke gjøre det i det hele tatt!! Man vet jo selv når man er blitt litt større.

 

Trives du med kroppen din selv da?

 

vet ikke helt hvilke råd jeg skal gi deg jeg, bare kakk han samboeren din litt i hodet for meg, går ikke an å si sånt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...