Gå til innhold

Nattaklem til alle dere flotte modenmammaer!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om du har syke barn, slitsom bosituasjon, tunge stunder foran deg, ferie, feiret bursdag, siste skoledag, hjemlengsel, ....

Håper du uansett får en fin, fin natt og blanke ark i morgen! Nå skal jeg kose puten min ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God natt tilbake. I kveld har jeg faktisk vært ute og spist med gode venner. Herlig

Vi satser på blanke ark, solskinn og latter i morgen, ja:)

Skrevet

Du får en morgenklem tilbake fra meg. Her er det grått ute, men relativt lyst til sinns inne. Kvalmen er der dessverre ennå og bekkenet hyler litt (merkelig det, etter fotballkamp mellom guttene og foreldrene på onsdag...), men magen stikker frem og jeg kjenner litt bevegelser på kveldene. I dag er det siste skoledag for storebror. Han drar på ferie til faren i dag og jeg gruer meg litt til tre uker uten ham. Jeg skal jobbe to uker til og gleder meg til ferie.

Livet er flott når det er sommer selv om det er grått! Stor sommerklem til deg og alle andre.

Skrevet

natta....selv om jeg er sent ute,hehe

her skrangles det i rygg og føtter.merkelig at man skal måtte rulle seg ut av senga for å komme seg opp.får se hvordan det blir å komme seg i seng da... ;o)

er grått ute.eldste gutt er på molofest.men jeg er trygg på at det ikke skjer noe denne gangen.han har "barnevakt" med seg...hehe

jentene sover,og det gjør endelig minstemann å.utrolig at den lille kroppen greier hele dager med kun en time søvn...skulle fått tak i jon blund å rista han opp litt....grrrr....

i mårra er det santhans.da er det låv å bade i sjøen =) det sa mine foreldre bestandig.jeg sier som mormor,når gjøken sier koko,da kan man bade...vell,den hørte jeg fryktelig tidlig i år..men det vet ikke ungene,hihi ;o)

Skrevet

Natta=)

"Det regner det regner tiddelibom.."

Håper på bedre vær i morgen.

Sov søtt=)

Skrevet

Nattaklem til deg også, Gummis (i retur for den du sendte i går).

Hvordan var det i London? Vart det no sjåpping??

Skrevet

London var deilig. Sov lenge hver dag og fikk skikkelig latet oss. Men shopping ble det tid til også, ja ;-)))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...