Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Masse avføring...?? I den siste uka har jeg hatt avføring vær dag, gjerne flere ganger om dagen...Normalt?? Er i uke 30+4
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg ble også sånn rundt uke 32. Skikkelig rar i magen. Mange som sier dette ofte skjer før fødsel, men er i uke 40+1 idag og driter fortsatt skeivt!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Nesten ikke sovet inatt, pga av halsbrann som gjorde meg kvalm...Sov dårlig...Våknet i 6 tia , å da rant det avføring som bare F..sorry detaljene...Sikkelig dårlig imagen å var kvalm....
amalie 10.08.07 og thea 12.10. Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 I følge min jordmor ville ting forandre seg etter uke 30, kroppen begynner i det små å gjøre seg klar til fødselen. der i blandt rense for avfallstoffer. Da blir magen litt rar/blaut og man løper en god del ganger på do i løpet av dagen. Du får bare påse å ha et do i nærheten til det roer seg. Jeg har brukt idoform som har hjulpet meg å balangsere magen igjenom svangerskapet. Dette får du kjøpt på apoteket uten resept og det står i pakningsvedlegget at den kan brukes av gravide og ingen ting om at man må kontakte lege først. Den inneholder melkesyrebakterier, som regulerer magen begge veier. i løpet av en dag/to vil du etter all sannsynlighet merke stor forskjell.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå