Gå til innhold

Bærebag?

mamma og Mille HØYGRAVID

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen forslag til bærebag e.l som jeg kan ha til barnet den første tiden? Har duovogn og dypbagen er ikke veldig praktisk til det formålet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du har penger nok - så kan du jo investere i en voksi-pose med bæreplate. De synes jeg ser ganske geniale ut. Kjenner flere som bruker de som bærebagger.

Og med sommerdyne og vinterdyne kan de jo brukes hele året.

Skrevet

Vi har kjøpt en løs bærebag fra SImo som vi skal ha i sprinkelsenga og ellers bære babyen rundt i huset.

Vi har også duovogn, og jeg lar den bagen st på vogna hele tida.

Skrevet

Takk for svar! Det var jo kjempelurt! Visste ikke at det fantes.

Skrevet

For å bære babyen rundt i huset vil jeg heller anbefale bæresjal. Da kommer babyen tett inntil den voksne som bærer og sover skikkelig godt.

Man kan bære "hele døgnet" fra de er nyfødt uten at det tar skade dersom man bærer i sjal.

Skrevet

Vi har BabyBjørn bæresele. Kejmpepraktisk!

Skrevet

Da fikk jenta vår for 3 år siden lånte jeg en simo bærebag av en venninne. Den brukte jeg masse, selv om vi hadde dypvogn.

Når vi var hos noen eller på hytta hadde vi et fint sted å legge babyen for en liten lur. Hadde også reiseseng som ble brukt om natta da når vi var på tur.

Fant på nettet en pent brukt hardbag til kr 300 på Finn i dag- kjøpte den.

Men så også en fin mykbag på Baby Shop til kr 400. Myk bag uten kallesje og ikke stive kanter, men veldig fin. Du kan jo se på den.

Jeg var ihvertfall veldig glad jeg hadde en slik bag sist.

Skrevet

Fordelen med bæresjal framfor BabyBjørn er at du kan bære fra fødselen av. Og du kan bære så mange timer i døgnet DU orker. Hofter og rygg tar ikke skade for du bærer barnet som det ligger i magen din. BabyBjørn skal man helst ikke bruke før barnet kan sitte litt (barnet sitter jo i selen med hengende ben) og man kan ikke bruke selen i ubegrenset antall timer. Er ikke helt sikker på når du kan begynne å bære i BabyBjørn og hvor lenge du kan bære.

Skrevet

Vi fikk med en bærebag da vi kjøpte duvogna vi. Den er samme størrelse som bagen i kombivogna, men den passer oppi duobagen, så den var veldig praktisk de første månedene:)

Brukte bærebagen i senga også den første tida da små babyer ofte føler seg utrygge i en stor sprinkelseng.

Skrevet

Carena eller babytravel sin. Pris ca 400 kr. Softbag som kan gjøres om til fotpose (tar ut bunnplaten). Selges i de aller fleste utstyrsforretninger og briobutikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...