Gå til innhold

når bestille time----


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rart at det ikke va nån som vesta:p hihi...

Skrevet

1. kontroll har du mellom uke 8-12, så bare bestill, du :o)

Skrevet

hehe...kjempe rart ikke sant..hehe

 

Vel er jo bare ringe til lege kontoret/helsestajonen og si at du er gravid og lurte på når den første timen er...=o)

 

Jeg skal ringe i morgen..Fan ut i dag at jeg har blitt gravid..=o)

 

Lykke til

 

klem

 

 

Skrevet

jorde det med en gang jeg testa positivt jeg=)

så skriver dem deg opp på time når di har ledig eller mener det er best å ta den inn til kontroll, noen plasser venter di til di 12 første ukene er gått andre plasser til du er 5-6 uker på vei!

selv var jeg 6 uker på vei ved første kontroll=)

Skrevet

takktakk:) eg fant det og ut i dag! bi nr 2 det her! men me førstmainn fant eg ikke ut at eg va gravid før eg va 11 uke på vei, så da va det liksom rett på kontroll:p hihi...

Skrevet

hehe..akkurat som meg det..2 mann her og neste 12 uker på første mann...hehe..

 

Og i dag er det burdagen min...(22/6) blir 25 år...=oD

 

Gratulerer får jeg si da..

 

Når blir din termin da?? Min blir ca den 1 mars...tror jeg..hehe

 

klem

 

 

Skrevet

gratulerer så mye med dagen! :) ha vøre inne å regna på den der kalkulatorn, å den sei termin 1 mars, så da e eg jo ikke langt på vei.

men dagan dem går fort, husk me førstemainn, plutseli va han bære hær! hihi...

det her hadd vi jo planlagt da, men eg trudd jo ikke han sku sett i første pp!! snakker om å va fruktbar:p ( slutta på pillen førr litt over 1 måne sian).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...