dårligfantasi Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 noen som har fått det eller vet når de bruker og komme? leverte inn søknad for tre uker siden idag, og er 28 uker på lørdag.. (sa fra at jeg ville ha de tre mnd før fødsel,som blir rundt uke 27?)
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Wow,det tok lang tid ja. ring å hør med dem. Mine var på konto 3 dager etter jeg leverte søknaden:) du har jo krav på de nå
dårligfantasi Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 oj, det var kort tid etter, hehe =) tenkte jeg skulle ringe i morgen... fikk du noe svar på søknaden i posten først , eller fikk du bare inn pengene? vet jo at jeg får stønaden,siden jeg ikke jobber, men greit og se det svart på hvitt.. hehe
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 jeg leverteinn søknad i forrige uke (min uke 25) og hadde pengene i går..
dårligfantasi Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juni 2007 *misunnelig* jeg vil også ha de nå! hehe.. håper det ikke er noe som mangler ved søknaden da,siden det tar tid.. men da skulle jeg vel fått beskjed for lenge siden.. leverte ut søknad ilag med ei som jobber på nav, og hun sa at de hadde alt de trengte..
Babyheaven OVERTID:( Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 fikk brevet ei uke etter at pengene var på konto jeg,hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå