Gå til innhold

Jeg er fornærmet......................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her stiller jeg opp, kveld etter kveld, time etter time for å delta på grensesprengende komikk, humor og skitprat. Men hva er det jeg får?

Trøtte, treige sommertryner som ikke er dugandes til å vaske toalettene mine med engang.

Humoren deres er så langt nede at det er nesten pinlig................................unntak i går. Da hadde jeg det gøy.

Det er ikke med sorg i stemmen jeg herved meddeler at jeg reiser bort i helgen. Jeg har med andre ord fremdeles et delvis levende sosialt liv..................hehe.

Nå skal jeg gå og legge meg, mens jeg drømmer om hvordan det kan være her inne, når nivået er høyt og mange er aktive og småsure.................................hyggelig drøm med andre ord.

Ha en superduper helg trøttinger!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lover og kjerpe meg til du kommer tilbake!

Skrevet

Jeg skal ta den for deg jeg, KaMa..

Det heter skjerpe.

Og det skal jeg óg gjøre. Er faktisk i det snille hjørnet idag. Uvant..

Skrevet

akkurat som jeg kommer til og huske det

Skrevet

Har ikke humor, men er forbanna for tre, teller det?

Skrevet

Det trenger du ikke, anonym. Mortilgunnar har dysleksi, men en fantastisk god evne til å ordlegge seg og formidle det hun ønsker som enkelte andre kan misunne henne. Det har aldri vært noe problem å forstå hva hun ønsker å formidle.

Sardinen... Du er her på feil tid av døgnet.

..og kansje vi alle er her på feil side av sommeren. Skal nok se det blir både verre og bedre til høsten igjen. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...