Gå til innhold

noen fra harstad her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva er nærmeste overnattingssted til grottebadet? tenkte å dra dit med lille i slutten av juli:)

Skrevet

Harstad e en liten by så alle hotellan e i umiddelbar nærhet. Men grand e vel d nærmeste... men ik prøb dæ på camingplass uten å ha tilgang på bil... :)

Skrevet

tenkte å forhåndsbestille,siden jeg har lilla med,vill jo ikke ende opp med å sove i bilen:)

Skrevet

Hehe, byen er på størrelse med en skoeske, så samtlige hoteller er i nærheten. Du krysser sentrum gående innen ti minutter:p

Skrevet

hehe ja syntes å huske no slikt,har ikke vært der på 6 år

Skrevet

Alternativan e grand, raincow (mulig d e thon nu) og Viking (trur d hete d) Æ ville absolutt valgt Thon!

Skrevet

Grand er nærmest, neste 1 minutt gange fra grand igjen :-) Haha. Da kan dere tenke dere jeg som er vant lille Hastad, i Oslo for snart 14 dager siden......måtte følge trikkesporene for å komme meg fra grunerløkka inn til karl johan :-) Men etter en uke kunne jeg vandre litt i sidegatene :-p

Skrevet

Hehe, Mari... skjønne ka du forstår ;P Harstad e ikke akkurat nå metropol.. ;P

Skrevet

Å forresten, de har en pakke på grottebadet som heter grottipakken som inkl. overnatting, spising og grottebadet for en rimelig penge :-)

Skrevet

hvor ringer mann da?

Skrevet

Ja ikke sant :-) Lukas har aldri blitt trilla på så mye som di dagan :-) Va jo nåkka nytt å se heile tia :-) Hadde æ bodd dær hadde æ nok vært flinkare å trille han :-) Hær e d opp og ned tel byen, eller opp og ned tel Åsegarden :-p

Korsn sia e du fra da :-)

Skrevet

Grand eller grottebadet regner jeg med :-)

Skrevet

Hehe, kan tenke meg at du fikk slitt sålene da! :P

Harstad er jo en sjarmerende liten småby da, sitter her med hjemlengsel, men kommer meg ikke nordover i år... myyyy... har bare sååå lyst til å reise til Elgsnes eller Nupen eller, eller, eller... *sukk*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...