kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 hva er nærmeste overnattingssted til grottebadet? tenkte å dra dit med lille i slutten av juli:)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Harstad e en liten by så alle hotellan e i umiddelbar nærhet. Men grand e vel d nærmeste... men ik prøb dæ på camingplass uten å ha tilgang på bil...
kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2007 tenkte å forhåndsbestille,siden jeg har lilla med,vill jo ikke ende opp med å sove i bilen:)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, byen er på størrelse med en skoeske, så samtlige hoteller er i nærheten. Du krysser sentrum gående innen ti minutter:p
kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. juni 2007 hehe ja syntes å huske no slikt,har ikke vært der på 6 år
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Alternativan e grand, raincow (mulig d e thon nu) og Viking (trur d hete d) Æ ville absolutt valgt Thon!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Grand er nærmest, neste 1 minutt gange fra grand igjen :-) Haha. Da kan dere tenke dere jeg som er vant lille Hastad, i Oslo for snart 14 dager siden......måtte følge trikkesporene for å komme meg fra grunerløkka inn til karl johan :-) Men etter en uke kunne jeg vandre litt i sidegatene :-p
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, Mari... skjønne ka du forstår ;P Harstad e ikke akkurat nå metropol.. ;P
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #12 Skrevet 21. juni 2007 Å forresten, de har en pakke på grottebadet som heter grottipakken som inkl. overnatting, spising og grottebadet for en rimelig penge :-)
kua kalva,drektig igjen Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. juni 2007 hvor ringer mann da?
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Ja ikke sant :-) Lukas har aldri blitt trilla på så mye som di dagan :-) Va jo nåkka nytt å se heile tia :-) Hadde æ bodd dær hadde æ nok vært flinkare å trille han :-) Hær e d opp og ned tel byen, eller opp og ned tel Åsegarden :-p Korsn sia e du fra da :-)
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Grand eller grottebadet regner jeg med :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Hehe, kan tenke meg at du fikk slitt sålene da! Harstad er jo en sjarmerende liten småby da, sitter her med hjemlengsel, men kommer meg ikke nordover i år... myyyy... har bare sååå lyst til å reise til Elgsnes eller Nupen eller, eller, eller... *sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå