Gå til innhold

Han ELSKER tommee tippee flasken!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger og koser med den og drikker som bare det! Hvorfor er denne omtrent umulig å få tak i? Den er jo helt genial!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!

hva er det og hvor får du slik i tillfelle??=)

Skrevet

Dytter!!! Har ei som ikkje vil ta flasker i det hele tatt.

Skrevet

Og til dere som lurte; Tomme Tippe har flasker med STOOOOR silikontutt, som gjør at når du feks har oppvarmet mme i flasken kjennes det ut som en pupp fordi silikonen blir varm. Flaskene ser litt ut som en pupp også, og er kjempegode (de små) når barna skal holde selv når de blir større.

Våre er kjøpt på Spareland Barneland på Buskerud Storsenter, men de skal finnes andre steder i landet også, uten at jeg vet hvor.

Embla var forøvrig også flaskenekter men elsket Tomme Tippe og jeg har derfor anbefalt den videre til alle som vil høre.

Jeg har også kjøpt nesten alt annet de har, for produktene er geniale! (bla sugekoppmatte til barnetallerken slik at de små kan få grise litt selv!)

Skjeer med varmesensor, helt sølefrie kopper som er lette å drikke av, masse forskjellige oppbevaringskopper til mm eller hjemmelaget mat. Reisetallerker med bestikk, og ikke minst, det mest geniale ; en hel serie bestående av 4 "grader! får små skjønnheter som får tenner, tyggesmokk, tyggering med og uten kjling, tygge"pinne" for jeksler og hjørnetenner osv!

Tommee tippee er genialt:)

Google anbefales for å finne din forhandler.

Skrevet

barnas beste har disse produktene:)

Skrevet

Jeg har googlet det så mange ganger nå at jeg holder på å bli sprø. Klarer ikke å finne forhandlere som selger den hverken over nett eller i butikk. Hvis noen andre finner et sted i Bergen hvor det er mulig å få tak i de eller en nettbutikk som selger de blir jeg kjempetakknemlig hvis de vil skrive om det her!!!

(Det finnes ikke Barnas Beste butikk i Bergen, gjør det?)

Skrevet

Finner forresten alt mulig annet fra tommee tippee.. men bare ikke flaskene!!!

Skrevet

Barnas beste på nesbru har i hvertfall ikke flaskene, men mye annet fra tommee tippee.

Kanskje spareland er villig til å sende? Jeg har vært overalt og ingen andre har, jeg også drev med google og kvasir for å finne nettbutikk som sendte uten hell.

På babykos var de villige til å bestille det til meg hvis jeg ønsket det, så kanskje det finns en babykos i nærheten av deg?

Skrevet

Åååå, det skulle jeg hatt! Men, er selvfølgelig ikkke i nærheten her jeg bor :-(

Skrevet

TUSEN TAKK:):):) Ringte babykos og nå er de bestillt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...