Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 HAr fått meg ringslynge til Lukas i en alder av 9.5 mnd. Fungerer veldig fint for oss begge :-)Men lurer på denne buddastillingen, kan jeg bære han i den nå, evnt. hvor lenge? Plages også litt med å få tøyet ordentlig på plass når han er i den :-/
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 22. juni 2007 #4 Skrevet 22. juni 2007 du kan bære han i den så lenge han synes det er komportabelt. Jeg bærer aldri mine barn i buddastilling , synes den er både vanskelig og tung. Du kan jo bære han på siden og foran med spredte bein. Jeg synes også ringslinger er vanskelige, er ikke noe favoritt av de. Jeg ville heller anbefale en sjal, vevs siden han er så stor. Eller Mei Tai som er enkelt å knytte og gir dere begge super komfortabel bæring. du må spre stoffet godt bak på ryggen så den ikke krøller seg og gir bedre avlastning.
Gjest_1001 Skrevet 22. juni 2007 #5 Skrevet 22. juni 2007 Jeg bærer min på 14 mnd i buddahstillingen innimellom fortsatt. I både slynge og sjal ;-) Når ungen "sitter" i slyngen tar du og "løfer" han opp litt med hånden under rumpen og bruker den andre hånden til å spre stoffet. Sørg for at stoffet ligger riktig i ringen. Det skal brettes som et trekkspill. Stram hver enkelt del for seg selv...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå