Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg spurte deg i det innlegget om hun som ville forsikre samboeren sin, men tar det heller her. Hva har skjedd? Hvor lenge er det til terminen din? Flytter du hjem til Norge nå? Beklager alle spørsmålene her, men jeg lurer bare på hva som har skjedd. Klem,
Fridulf Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Det gikk ikke, jeg er altfor sjalu, bare sutrer fordi jeg er gravid, var ikke sånn før nemlig. Savnet familien og Norge altfor mye, og jeg har KS i Kongsberg den 18 september og var livredd for at hun kunne komme mens jeg var i England. Vi kranglet nesten hver dag...sånne "Dra tilbake til Norge" krangler bare pga mine teite beskyldninger. Vi håper på at jeg skal finne en leilighet i Norge så han kan komme etter. Men det gikk ikke å bo sammen i England. Er veldig lei meg nå, han også, for vi klarer jo ikke en dag uten hverandre. Er helt jævlig rett og slett. Syns synd på hvem det nå enn er som skrev det innlegget, håper ikke det går samme vei med dem. Sjalusi ødelegger alt. 89 dager igjen til keisersnittet og alt er bare dritt. Engangsstønaden min går til å betale gjeld til Lindorff som jeg har fått etter at jeg flytta til England og ting gikk galt. Så har jeg Asperger's Syndrom og problemene som følger med det, så jeg kan ikke bare jobbe hvor som helst heller. Nei nå får Englene hjelpe meg her... Klem!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #3 Skrevet 22. juni 2007 Tusen takk for svar! Jeg er lei meg for at det ikke funka mellom dere i England. Kanskje det blir bedre om dere bor i Norge, slik du sa, men du klarer deg sikkert greit uansett. Det er vel ikke så morsomt at det blir slutt bare tre måneder før du skal føde. Jeg husker fra tidligere at du skrev at du har Asperger's Syndrom,- hva er symptomene på det? Jeg vet ingenting om det, men innbiller meg at det minner litt om autisme. Har ikke barnefaren også det? Hvordan er i såfall muligheten for at babyen deres også 'arver' dette? Jeg får håpe det går bedre for deg snart, Rita! Klem,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå