snupp & mamma Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 hva betyr egentlig det? jenta mi har som regel alltid grønn avføring.. får mme med malt. hun har ikke vondt med magen, ikke som vi vet hvertfall.. får forressten også grøt 2 ganger til dagen..
Hiv o'hoi Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Jeg spurte om det samme her for litt siden.. og fikk til svar at det var vanlig når man ammet, men det gjør kanskje ikke du? Jeg har tidligere hørt at det betyr at baby har vondt i magen når den har grønn avføring, men jeg vet ikke om det stemmer..
snupp & mamma Skrevet 21. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2007 hm.. okey..nei jeg ammer ikke, så det kan ikke være det.. hm.. ja, det trodde jeg også.. men hun viser ikke tegn til å ha vondt..smiler hele dagen
nyu hai Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Det er ikke unormalt med litt militærgrønn bæsj av og til når de får mme heller. Så lenge bæsjen ikke er slimete er det nok ikke noen fare.
Mammasin Skrevet 22. juni 2007 #6 Skrevet 22. juni 2007 Min har hatt grå/grønn i to mndca. Får mest mm. Noe mme og litt grøt
fleXibel Skrevet 22. juni 2007 #7 Skrevet 22. juni 2007 Er normalt med grønn avføring når de får mme.. iallefall hvis de får nan ha1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå