Gå til innhold

alle med trehjuls vogn! SE HER

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er totalt uforsvarlig. den kan tippe når som helst. vet at det har skjedd.

dessuten ser barnet handikappet ut. eller det ser ut som en spesialvogn.

så kjøp vogn med fire hjul.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var dagens latterkule! BARNET ser handikappet ut?

Unnskyld men hvor gammel er du liksom?

Skrevet

ha ha ha!!!!!!!!!!!!!!

Må le så det river i bekkenmuskelen.

Anonym er tøff altså

Skrevet

29 år, har to barn

HI

Skrevet

er bra eg har 3 hjuling da så matcher guttungen meg;) ser like "handikappet" ut begge to.. hahaha!!!

noen innlegg altså, haha..;)

Skrevet

Hehehe... dagens dib-latterkule :D

Skrevet

Fantastisk:-)

Gratulerer du får herved 1. plass av meg i morrsomme innlegg i dag... he he

Skrevet

Tydlig at du ikke har sett mange trehjulinger HI... Litt enig i at noen kan faktisk se ut som en spesialvogn, kanskje rett og slett fordi det er det. MEN langt fra alle trehjulinger er like!

Og de trehjulingene som velter er vel et problem som var på trehjulinger for en del år siden. De som er på markedet nå er forbedret.

Så tror nok at du HI må oppdatere kunnskapene dine litt...

Skrevet

ååå heeerregud... Bombe at HI var anonym her da..

Skrevet

HAHAHAHA!!!

Det får føye seg inn i den endeløse rekken av totalt uforsvarlige ting jeg gjør, hvis man skal følge alle dusteinnlegg på DiB:) Herregud!!! Finn deg noe annet og REELT å bekymre deg over!!! Det kan jo tross alt ramle ned en meteor fra himmelen, kanskje det er farlig å gå ut?

Skrevet

hahahaha hohohoh! den var morsom...har verdens stødigste trehjuling jeg stilg og drit lekker har aldri veltet og skal et stort dytt til for og tippe den...tror du lissom ikke jeg sjekka opp d før jeg kjøpten eller???

datra mi ser iallefall stilig ut i sin moderne sorte trehjuling...di firhjulingene ser jo fæle ut gamle digre og klumsete ser jo ut som noen digre trailere..hoho...nej huff elsker vogna mi ass...

foresten..det er en xadventure inmotion...rå stilig enkel og super deilig og trille med forhjul som går helt rundt så jeg kan snu på små trange plasser med en hånd... så..HI løp og kjøp....til og med hu oldemor digger vogna...

Skrevet

hehehe.. da får heller mine barn se handikappede ut..

Bedre at de ser sånn ut enn at moren faktisk blir det av å dytte på en svær monstervogn av en 4-hjuling.

Hvordan får du forresten ei lita tulle på snart 4 uker til å se handikappet ut?

Skrevet

har trehjuling selv... Har ingen problem med velting! Hadde en 4 hjulings før, og den tippa lett :o(. Derfor byttet jeg til denna og er kjempe fornøyd! Bedre at barnet ser mongo enn livsfarlig vogn :o).

Du får nok prøve dagens 3 hjuling før du utaler deg HI!

Skrevet

Så vi skal kun bruke 4hjuling fordi DU synes det ser teit ut med 3hjuling, og fordi 3hjulinger har veltet? Get a grip! Verden sirkler ikke rundt deg vettu HI!

Denne tråden er herved kåret til dagens XX, og fortjener å holdes på side 1 i hele dag. Gav meg hvertfall en god latter!

Skrevet

Hahaha. Måtte lese denne for gubben, og han trakk på smilebåndet han også.

Skrevet

guuuud, er det mulig liksom:):) hehe....

Skrevet

hehe.. vel, handikap vogn-.- :D vet at enkelte rullestoler med motor ser ut som en sånn 3-hjuling vogn..jobber med sånne som sitter i de :)

Jeg følte ofte at min 3-hjuling ville tippe.,men det største problemet var at den svingte hele tiden.

Søsteren min på 17 lurte på om vognen var med motor for den så så annerledes ut enn vanlige vogner (TFK)''

:-)

Skrevet

Du altså.. hvis 3hjulsvogner hadde lett for å tippe over, tror du ikke dem hadde informert om det på butikken, i verste fall hadde dem ikke solgt vogna. Du må så å si dytte den over ende for å få den til å tippe over. (ivertfall den vi har)

Syns du barn som sitter i 3hjulsvogn ser handikappet ut?? ja det er jo opp til deg å syns, men det kommer jo ann på barnet som sitter oppi og ikke vogna den sitter i :D

Uff så mye tull det kommer fra dere anonyme

Skrevet

Har en av hver jeg og trehjulingen er myyyyyyyyye bedre å trille en firhjulingen.. akkurat som det aldri har skjedd ulykker med 4 hjulinger..

dette var dagens innlegg i alle fall hehe

Skrevet

hehe, det var jo og en grunn.

De er vel ikke totalt uforsvarlige, men de tipper lettere bakover, det gjør de.

Men så lenge barnet sitter godt festet i vognen og ikke får reist seg går det val bra.

Men det var derfor jeg kjøpte 4hjuling, i tvillingvogn da, for den var mye stødigere enn de 3hjulingene jeg prøvde.

Skrevet

De fleste her lar seg jo ikke provosere, de ler :)

Skrevet

OI?? Det har jeg ikke tenkt på. Har heldigvis både 4hjuling og 3hjuling. Skal selge 3hjulingen med en gang! TAKK for tipset!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...