Gå til innhold

Grrr!! Fedre!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og her snakker jeg om min egen far. Mamma og faren min er skilt... men de er likevel gode venner. Men han har en tendens til å snakke dritt om meg til henne bak ryggen min. Nå er problemet at leiligheten vi kjøpte ifjor høst ikke er bra nok...og at vi visstnok sparer for lite. Noe han ikke har peiling på i det hele tatt..ettersom vi sparer flere tusen hver i måneden. Han kalte meg uansvarlig!!!!! Hva tror han egentlig om datteren sin?? Jeg blir helt sjokkert over de tingene han trøkker ut av seg til mamma....som selvfølgelig blir sinna og forsvarer meg med nebb og klør.

han tror ikke at jeg er i stand til å ta meg av mitt eget barn. Enda han kunne se med egen øyne at vesla er storfornøyd og vokser som hun skal. Ei riktig glad jente er det!! Men han tror ikke på meg når jeg sier at hormonutslettet forsvinner... og NEI hun har ikke vondt i magen HELE tiden bare fordi du så henne gjøre en grimase EN gang. grrrrrrrrr!!!

Jeg kunne fortsatt i evigheter... han går meg så på nervene... men jeg er nå glad i gubbjævelen uansett:) Men akkurat i kveld kunne jeg kaldkvelt han!!!¨

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...