Gå til innhold

Hvorfor spiser han så lite (14 mnd)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har den siste uken hatt litt problemer med lillegutt, han spiser så lite, mye mindre enn det han har gjort før. Han drikker jo masse vann, men men. De siste dagene har han knapt villet ha det vi spiser til lunsj og middag og heller ikke mye til frokost. Tidligere har han kastet seg over maten, men nå kaster han alt på gulvet og vil ikke ha i det hele tatt. I dag har det heldigvis vært litt bedre, har vært ute i hele dag fra like etter frokost til ca 19 (1 time før leggetid) Har fått i ham litt frokost, en pølse og en is (var på museum med broren og søsteren min, og de insterte) pluss bittelitt middag. Men det var ett sant h......... å ha med ham på å spise ute i dag, var urolig og tullet me duken og ville nesten ikke spise noe. Kan ikke se noen tener på vei heller, og han har bare vært litt slapp når han har fått tenner før, men spist like bra...

Er det noen som har noen anelse om hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han brygger på en infeksjon i kroppen? Ellers går dette med spising veldig i perioder synes jeg. Har en på 17 mnd som er så opp og ned i matveien.

Skrevet

Det har jo vært ganske varmt de siste dagene, og da er jo matlysten ofte litt laber hos mange. Og drikker han mye vann er det kjempebra. Plutselig er matlysten tilbake, skal du se:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...