Prøverpånytt! Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hadde dere en følelse på hvilken dag utdrikkningslaget ville bli på? Og stemte det isåfall? Og ble dagen som du hadde forventet? Jeg gifter meg den 14.juli og tiden går fort frem til da...Tror kanskje at jeg har utdrikkningslag imårra eller lørdag..
tvilling73, 05/07 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ha ha ha, ja det var jeg overbevist om, og det ble den dagen..
Gjest -<<- Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg hadde en følelse av at mine venner visst de ville bli sakte avlivet om de arrangerte noe slikt, det stemte og var som forventet.
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg var sikker på at det skulle skje på en lørdag, så ble rimelig overrasket når de kom på en fredag.o) Ble litt tatt på sengen kan du si. Stolte litt for mye på magefølelsen,men hadde en flott dag:o) Du kommer helt sikkert til å få en flott og minnerik dag uansett når det blir. Lykke til;o)
noegodtivente Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 jeg forventet ikke noe utdrikkningslag, kom uventet på og varte en hel helg!!! vart helt utslitt, noe var koselig noe var ikke gøy og fryktelig kjedelig. Var glad til da jeg endelig fikk reise hjem til mannen min... :-)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 ikke gift ennå, men jeg glemmer faktisk dette med utdrikkningslag.. hehe. tenker på det en gang i blant men ikke ofte. er nå en liten stund til den store dagen ennå. men vi er så og si opptatt hver helg frem til da, så jeg lurer veeeldig på når det eventuelt skal skje hvis det skjer. hehe. vet ikke om jeg skal glede meg eller grue meg eller hva. men det blir nok sikkert gøy.
Temmelig hemmelig Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Hadde hele tiden på følelsen at det kom til å bli nå sist lørdag, og det stemte.... Så nå er det unna gjordt
hm hm Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Ble fullstendig overrasket, hadde ingen aning. Ble ikke helt som forventet... Ble faktisk skuffet, selv om jeg ikke hadde noen forventninger egentlig... Men, men det viktigste var jo bryllupet:)
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Jeg fikk faktisk ikke noe utdrikningslag
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Jeg visste at min forlover visste at hun ville bli avskrevet som framtidig venn dersom hun laget utdrikningslag for meg! Og hun, som den ekte vennen hun er, gjorde som foventet - lot være å arrangere utdriknings(utdritings-)lag. Heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå