Gjest Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Har begynt å pumpe meg så vidt. Fikk ut i underkant av 100 ml på et bryst. Er det mye eller lite? Hvor stort måltid burde en på 5 mnd få? Ang. oppvarming av morsmelk. Hvor lenge kan melka oppholde seg i romtemperatur og kjøleskap? Frossen morsmelk,- varmer jeg det opp under rennende varmt vann i vasken? Takk:)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 22. juni 2007 #2 Skrevet 22. juni 2007 tror det er sånn akkurat passe jeg.. Jeg får ut alt fra 40 ml. - 200 ml. på en pupp, avhengig av hvilken pupp, når på døgnet, når jeg pumpet eller ammet sist, om tulla er i nærheten eller ikke.. (kommer faktisk mer om tulla er i nærheten). Barn spiser forskjellig, du merker når hun er fornøyd. Jeg pleier å ha melka stående ute til jeg er ferdig å pumpe, da setter jeg den i kjøleskapet eller i fryseren. Jeg lar den frosne melken tine i kjøleskapet over natten og varmer den i flaska i flaskevarmeren. Er usikker på hva som er best, men om du roper på Expat (nicket) så kan hun sikkert hjelpe deg ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå