Får 2 tette Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Lurer bare på hva jeg skal ha med meg på UL. Vet jeg skal ha med meg papirene mine, men skal jeg ha med urinprøve feks??? Takk for svar
Leikny70 Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Eg har bare hatt papirene med meg, har vert på endel UL de har aldri spurt etter urinprøver.
pandabjørn Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg har med urinprøve hver gang jeg er hos jm skal ha med urinprøve til mandag også når jeg skal på den ordinære ul
dårligfantasi Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 har vært på ul to ganger... bare papirene dine du trenger
pandabjørn Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 synes det er greit å ha med urinprøve hver gang jeg er på kontroll jeg..for det kan jo hende man har sukker i urin o.l. eller har fått UVI.. dere som ikke har med urinprøve, tar de aldri å tester urinen deres da eller?
M&MH Skrevet 21. juni 2007 #6 Skrevet 21. juni 2007 øh...man tar ikke med urinprøve på ordinær ul, men man gjør det på hver kontroll hos lege eller jordmor såklart. Du trenger bare helsekortet ditt!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 tar med urinprøve på kontrollene hos jordmor men ikke på ul, di sjekker ikke slikt da! da jeg var så han kun på babyen,ingen prøver, veiing eller noe slikt da=) du trenger kun helsekortet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå