Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 dere har virkelig ikke skjønt det. ser ut som barna er handikappet liksom. hadde aldri turt å bruke det. SKAM DERE. det er totalt på jorde. den kan tippe når som helst. Uforsvarlig.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 du måtte kopiere den og skrive 4 i stedet for 3? kansje folk tar helt av nå?
A4 Husmor.... Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Jeg forstår ikke hva som fikk meg til å kjøpe en slik vogn... Skal vi starte underskrift kampanje for å få dem fjernet fra markedet?
Fraggelhysa! Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 Jeg synes det er verre med 2-hjulsvogn. Foreldrene ser jo helt handicappet ut når de triller den.. Og den kan virkelig tippe når som helst. Går jo ikke an å sette den fra seg.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Det er til de mest distre foreldrene det, slk at de ikke glemmer ungen sin når de er ute... -.-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå