Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Hvilke karakterer gikk du ut med fra videregående? Har inntrykk av at det er smartere folk på krangle enn på skravle.
Eat sardines and die Skrevet 21. juni 2007 #2 Skrevet 21. juni 2007 Ja ..........og hvis du bare stryker oss med hårene kommer vi til å fortelle deg alt du ønsker vite..........................yepp, yepp, yepp...........................nope!
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #3 Skrevet 21. juni 2007 Hadde vært bra dum om jeg skrev hvilket snitt jeg hadde, men nå tror du vel at jeg er så dum at jeg ikke vil oppgi det. Lose-lose situation. (Noen smarte her som kan opplyse dumme meg om det er en eller to o'er i ordet lose?)
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #4 Skrevet 21. juni 2007 jeg er veldig smart=) har ikke gått vgs jeg.
It's all about me Skrevet 21. juni 2007 #5 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er kjempe smart, faktisk så smart at jeg ikke legger ut karakterene min her.....
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #7 Skrevet 21. juni 2007 Svært så hårsåre dere er'a? Flaue eller? Kan jo være anonyme og alting. Tror du det sånn at hvis vi vet hva snittet ditt er så kommer vi og tar deg eller? Pyse.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #8 Skrevet 21. juni 2007 Jada for videregående er jo målet på intelligens. Resten av livet teller ikke det?
Eat sardines and die Skrevet 21. juni 2007 #9 Skrevet 21. juni 2007 Vi er ikke hårsåre...................vi er vrange og vanskelige..............forskjell på det!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #10 Skrevet 21. juni 2007 Syns dere er søte jeg, ikke vrange og vanskelige. Kanskje det nettopp var disse svarene jeg ønsket meg, eller kanskje jeg har feil sko på feil fot? Hver er egentlig mummitrollet?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #11 Skrevet 21. juni 2007 Hei Hufsemor. Da kan jeg være smart, for jeg kan fortelle deg at du har helt rett. Det heter lose-lose situation. Loose betyr løs. Hilsen Geniet:)
Gjest Skrevet 21. juni 2007 #13 Skrevet 21. juni 2007 Takker så meget, ble usikker da jeg skrev det, men mine indre stemmer sa at jeg skulle bare ha en o. Nå er det så mange år siden jeg gikk på videregående at det meste er fortrengt i alderdommens lumske korridorer.
Eat sardines and die Skrevet 21. juni 2007 #14 Skrevet 21. juni 2007 Prøver du å leke smart nå? Fungerte dårlig. Kanskje var det de svarene jeg ønsket meg.................................hehe
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2007 #15 Skrevet 21. juni 2007 Å der nådde jeg målet mitt!! Og ikke prøv deg med at det var ditt mål, for det er min tråd? Eller var det målet mitt, hvem vet, hadde jeg noe mål i det hele tatt, kanskje jeg er en spion sendt fra vaksine-monster pedersen på vei inn for å innvadere kranglesiden. Nei da, ble akkuratt ferdig med videregående jeg;) Eller er jeg 39? Kanskje en kombinasjon?
Eat sardines and die Skrevet 21. juni 2007 #16 Skrevet 21. juni 2007 Og jeg tror du akkurat har strøket på psykologi eksamen. Makan til sprøyt skal man lete lenge etter. Takkar lille vennen da..........................................du er så smart så, ikke la noen andre fortelle deg noe annet. Jeg tror på deg vettu!
RundLurt? Skrevet 21. juni 2007 #18 Skrevet 21. juni 2007 Jeg hadde 2 i matte på videregående og B på eksamen i matte på høgskolen!
♥Prinzessin♥ Skrevet 22. juni 2007 #19 Skrevet 22. juni 2007 Skriver man at man har fått gode karakterer, vil det oppfattes som skryt av anonym. Skriver man at man har fått dårlige karakterer, vil det i enhver anledning brukes mot deg av anonym. Har jeg rett? :-)
Lillejonas Mekkemikkel Skrevet 22. juni 2007 #20 Skrevet 22. juni 2007 Du klarer ikke vurdere det selv? Og du går samtidig ut i fra at karakterer sier noe om intelligens? Hva gjør det deg til?
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2007 #21 Skrevet 22. juni 2007 5 i snitt fra vgs, A/B i snitt fra høgskole og er medlem av Mensa. Klarer jeg meg bedre enn andre? Neppe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå