Gå til innhold

Er du smart eller dum?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke karakterer gikk du ut med fra videregående?

 

Har inntrykk av at det er smartere folk på krangle enn på skravle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ..........og hvis du bare stryker oss med hårene kommer vi til å fortelle deg alt du ønsker vite..........................yepp, yepp, yepp...........................nope!

Skrevet

Hadde vært bra dum om jeg skrev hvilket snitt jeg hadde, men nå tror du vel at jeg er så dum at jeg ikke vil oppgi det.

 

Lose-lose situation.

 

(Noen smarte her som kan opplyse dumme meg om det er en eller to o'er i ordet lose?)

Skrevet

jeg er veldig smart=)

har ikke gått vgs jeg.

 

Skrevet

Jeg er kjempe smart, faktisk så smart at jeg ikke legger ut karakterene min her.....

Skrevet

Heehee. Jeg er ganske dum azza...

 

 

Skrevet

Svært så hårsåre dere er'a? Flaue eller? Kan jo være anonyme og alting. Tror du det sånn at hvis vi vet hva snittet ditt er så kommer vi og tar deg eller?

 

Pyse.

Skrevet

Jada for videregående er jo målet på intelligens. Resten av livet teller ikke det?

Skrevet

Vi er ikke hårsåre...................vi er vrange og vanskelige..............forskjell på det!

Skrevet

Syns dere er søte jeg, ikke vrange og vanskelige. Kanskje det nettopp var disse svarene jeg ønsket meg, eller kanskje jeg har feil sko på feil fot? Hver er egentlig mummitrollet?

Skrevet

Hei Hufsemor.

Da kan jeg være smart, for jeg kan fortelle deg at du har helt rett. Det heter lose-lose situation.

Loose betyr løs.

 

 

Hilsen Geniet:)

Skrevet

Hver og en, ja.

Skrevet

Takker så meget, ble usikker da jeg skrev det, men mine indre stemmer sa at jeg skulle bare ha en o. Nå er det så mange år siden jeg gikk på videregående at det meste er fortrengt i alderdommens lumske korridorer.

Skrevet

Prøver du å leke smart nå? Fungerte dårlig.

Kanskje var det de svarene jeg ønsket meg.................................hehe

Skrevet

Å der nådde jeg målet mitt!! Og ikke prøv deg med at det var ditt mål, for det er min tråd?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Eller var det målet mitt, hvem vet, hadde jeg noe mål i det hele tatt, kanskje jeg er en spion sendt fra vaksine-monster pedersen på vei inn for å innvadere kranglesiden.

 

 

Nei da, ble akkuratt ferdig med videregående jeg;)

 

Eller er jeg 39? Kanskje en kombinasjon?

Skrevet

Og jeg tror du akkurat har strøket på psykologi eksamen. Makan til sprøyt skal man lete lenge etter.

Takkar lille vennen da..........................................du er så smart så, ikke la noen andre fortelle deg noe annet. Jeg tror på deg vettu!

 

Skrevet

Jeg er dum på en ganske smart måte ;o))

Skrevet

Jeg hadde 2 i matte på videregående og B på eksamen i matte på høgskolen!

Skrevet

Skriver man at man har fått gode karakterer, vil det oppfattes som skryt av anonym.

 

Skriver man at man har fått dårlige karakterer, vil det i enhver anledning brukes mot deg av anonym.

 

Har jeg rett? :-)

Skrevet

Du klarer ikke vurdere det selv? Og du går samtidig ut i fra at karakterer sier noe om intelligens? Hva gjør det deg til?

Skrevet

5 i snitt fra vgs, A/B i snitt fra høgskole og er medlem av Mensa. Klarer jeg meg bedre enn andre? Neppe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...