Snooopi Skrevet 21. juni 2007 #1 Skrevet 21. juni 2007 Jeg er igang med prøverør etter flere år uten å lykkes. Jeg har hatt 5 forsøk, hvorav jeg testet positivt på de 3 siste, men det endte dessverre med ma og utskrapning. Jeg er så vidt begyndt neste runde. Det er vanlig at vi starter nedregulering på dag 21 i syklusen (nullstiller egne hormoner). Jeg kom til UL på dag 19 for å få bekreftet at EL hadde funnet sted. -Noe den ikke hadde! Jeg kunne se en stor eggfollikel - den jeg og tydelig hadde merket den siste uka. Jeg ble sendt hjem, men skulle komme tilbake på dag 22. Ennå ingen EL. Jeg gikk hjem, og mannen og jeg gjorde det beste vi kunne for å befrukte dette egg. På dag 24 var egget vekk, EL var overstått. Jeg begynte samme dag på nedreguleringen. Nå er det 7 dager siden EL. Her er spørsmålene: -Mine bryster ble ømme dagen jeg hadde EL og er det fortsatt. Får dere ømme bryster ved EL?? og varer det til mens? -Jeg har mere utflod - får man det før mensen?? -Merker dere EL, og dunker det i magen dagene etter? De 3 gangene jeg var gravid hadde jeg det på denne måten... Alle andre ganger har jeg glemt hvordan kroppen oppfører seg.... Jeg vil jo så gjerne lykkes - og nå ville jo være fantastisk! klems fra en skikkelig sliter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå