Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg begynt å blø!! Orker ikke dette her.. Går dette galt er dette min 4. SA.. 3. SA på under 9 mnd.. orker rett og slett ikke dette.. Nå som jeg hadde begynt å slappe av etter å ha sett hjertet banke på tirsdag.. Jeg er 6+5 idag..

Jeg har rødbrunt blod og ingen smerter bortsett fra de vanlige stikkinger i siden...

Hvor mange av dere har opplevd det samme, og det har gått bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg hadde litt mørk utflod når jeg nærmet meg 7uker. Var ikke direkte blod, men jeg ble bekymret så ringte legen og fikk beskjed om at det var normalt å få en liten "blødning" irundt den tiden jeg egentlig skulle hatt mensen igjen..Hadde denne utfloden i ca et døgn. Hadde ikke smerter. Er 23 uker på vei nå, så det kan gå bra selv om man "blør" litt:)..

Veldig trist å lese om alle gangene du har mistet spiren din. Krysser fingre og tær for at den sitter denne gangen. La oss få vite hvordan det går med deg da..

Skrevet

Kan ikke si at jeg har opplevd noe som likner din situasjon, men jeg føler masse med deg. Krysser fingrene massssssssssssssse på at det skal gå bra for deg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Jeg blødde ganske mye i uke 5 og uke 6. Det var friskt blod. Jeg hadde ikke vondt. Det gikk fint og er 27 uker idag.

Krysser fingrene for deg!

Skrevet

Jeg opplevde akkurat det samme rundt uke 6, det varte i ca 5 dager.

Men det gikk fint og jeg er nå i uke 19.

Ring for sikkerhets skyld til legen din.

Skrevet

Hei!

Blødningene stoppet og gikk over i Crinone utflod, der det kom en del crinone klumper. det fortsatte idag, og endte med en blodklump.l Etter det stoppet blødningene. Dro til UL og fikk se at fosteret fremdeles er i live og hjertet banket og det har vokst 2 mm siden tirsdag så det er bra, men under UL begynte jeg å blø skikkelig mye friskt blod. Ikke pga av at jeg tok UL, men fordi jeg enten har et tvilling fostersekk eller en blodoppsamling. Hun kunne ikke si helt sikkert på hva det var. Men jeg skal bare forsette som før med albyl-e og crinone og skal på ny UL neste torsdag. Så jeg får bare prøve å tenke positivt og slappe av og krysse fingrene til neste torsdag.

Tusen takk for alle svarene. Sette kjempestor pris på dette jenter! :)

Skrevet

hvorfor på 2 tri hvis dere er bare 6 uker på vei? mener ikke å være frekk eller noe...men ja...dere bekymrer kanskje noen som ikke burde være bekymret som kanskje bekymringene har sluppet litt...

Skrevet

Enig.

Skriv om sånt på første tri. det er der du hører hjemme uansett....

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Hun har faktisk skrevet om dette på 1. trimester, og sammenligner dere det innlegget med det her, så ser dere at her skriver hun: "Hvor mange av dere har opplevd det samme, og det har gått bra??" For de på 1. trimester har jo blødninger, men de har som forumnavnet sier ikke kommet seg til 2. trimester, så går jo ikke an å spørre dem om det har gått bra, for det vet de ikke enda. Da kan jeg jo f.eks. henvise til kranglesida eller noe sånt for dere anonyme...skjønner ikke helt at dette innlegget skal skremme noen her på 2. trimester mer enn på 1. trimester,- er jo omvendt!

Men supert at det gikk bra!:-) Håper de medisinene virker som de skal, så blir det din tur snart!:P

Skrevet

Så godt å høre at dette ser ut til å gå bra!!

Jeg hadde også blødninger i 1.trimester, som nok skyldtes det samme som hos deg, en ekstra tom fostersekk. Er nå i uke 26 og på ordinær ultralyd i uke 19 kunne de ikke finne denne fostersekken, så den forsvinner nok etter hvert.

Vi prøverørere er nok naturlig nok ekstra engestelige og du har jo i tillegg lite hyggelige erfaringer fra tidligere.

Håper virkelig blødningene avtar, så du slipper å engste deg så mye framover. Satte du inn 2?

Ønsker deg lykke, lykke til videre!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...